مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از شکست مقابل سپاهان گفتند: تمرکز ما بر روی جام حذفی و بازی با گل گهر بود و شاید برای این بازی بی انگیزه بودیم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از شکست مقابل سپاهان از هفته سی ام لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* سیاوش یزدانی

این بازی برای ما حیثیتی بود. می‌دانستیم که احتمالاً پرسپولیس می‌برد و تمام تلاش ما این بود که از حیثیت و هویت خودمان دفاع کنیم.

بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم سپاهان واقعاً عالی کار کرد و تیم ما شکلش را از دست داد. خدا را شکر می‌کنیم که بیشتر گل نخوردیم. نمی‌دانم چرا آخر بازی این شکل شد. شاید به خاطر شرایط جدول، بازیکنان ما کمی کار را ول کردند.

وقتی تیمی گل می‌خورد، یک نفر مقصر نیست. شاید خود من نباید آفسایدگیری می‌کردم چون پشت‌سرم را ندیده بودم. وقتی تیم گل می‌خورد، انگار همه با هم می‌خوریم. امروز شکل تیم ما به هم ریخت و نتوانستیم خوب بازی کنیم.

من سپاهان را دوست دارم و همه می‌دانند که چقدر به این تیم علاقه دارم اما این خبری که منتشر شد، شاید حاشیه‌سازی پیش از بازی با سپاهان بود. امروز حتی سمت نیمکت سپاهان هم نرفتم که حرف و حدیث پیش نیاید.

من در خصوص مشکلات مالی باشگاه حرف‌هایم را زده‌ام. هم من و هم چند بازیکن دیگر مشکلاتی داریم و ان‌شاءالله یک اتفاق خوب بیفتد.

همه می‌دانند زمانی که ما در صدر جدول بودیم تیم‌های دیگر از ما بازی‌های کمتری داشتند و ما در باد صدر جدول خوابیده بودیم. قهرمانی را در نیم‌فصل اول از دست دادیم. آمار ما در نیم‌فصل دوم مثل یک تیم قهرمان بود.

شرایط من با بقیه بازیکنان فرق می‌کند و باید ببینیم کار به چه شکلی پیش می‌رود.

در نیم فصل اول مربی من را به صورت غیر حرفه‌ای اخراج کرد که نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم و خدا در این مورد قضاوت خواهد کرد. مربی مرا در 18 نفر هم نمی‌گذاشت ولی سکوت کردم اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داده است.


* سعید مهری

ما تمام تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشتیم. امروز بازی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما در نهایت شکست خوردیم.به تیم سپاهان تبریک می‌گویم و آنها هم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. امروز بازی حساس بود. به همین دلیل سپاهان در نیمه دوم فوتبال بهتری ارائه کرد.

 


* صالح مصطفوی

به فصل آینده و کمک مدیریت برای اجرای برنامه های مد نظرمان کاملا امیدواریم. آقای مجیدی تمام تلاش خود را انجام می دهند که انشاالله تمرینات را به موقع شروع کنیم و با یک تیم خوب راهی مسابقات بشویم.آتشی بین کادرفنی و مدیریت وجود ندارد که بخواهد «بس» شود!

 

* مهدی مهدی پور

فصل برای ما با قرار گرفتن در رده سوم به پایان رسید. دوست داشتیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم ولی این فصل در رده سوم تمام شد.مسائل مالی روی همه چیز قطعاً تاثیر می‌گذارد. سال اولی بود که در این باشگاه حضور داشتم و اصلا شرایط خوبی نبود. امیدواریم که در سال‌های بعدی شرایط بهتر شود.طبق قولی که ملکیان داده بود، یک پاداشی دریافت کردیم.گل گهر بسیار تیمی خوبی است ولی ما در این جام به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم و تمام تلاشمان این است که قهرمان شویم.من با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم در این باشگاه بمانم و از لحاظ قلبی نیز می‌خواهم بمانم. خدا را شکر ضربات ایستگاهی را خوب می‌زنم و امشب نیز توانستم گل بزنم و به تیمم کمک کنم.

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته سی ام لیگ برتر/ حسن ختام لیگ با باخت مقابل سپاهان، بازیکنان استقلال بی انگیزه بودند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار