احمد مددی

یکی از روزنامه های حاشیه ساز که بارها با تیترها و مطالب حاشیه ای خود باعث ناراحتی هواداران استقلال شده است منبع اصلی خبرهای خود را اعلام کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، روزنامه گل که سابقه دشمنی دیرینه با باشگاه استقلال(تاج) و سرمربی این تیم دارد پس از فشار هواداران به دلیل تیتر حاشیه ساز روز گذشته، مجبور به واکنش شد و این بار با رونمایی از منبع خبری خود بار دیگر ثابت  کرد چرا سال ها استقلال رنگ موفقیت را ندیده است!

 

شاید باورش سخت باشد اما به گفته خود این رسانه، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال اصلی ترین منبع خبری و عامل حاشیه سازی علیه باشگاه استقلال بوده است!

برای تک تک هواداران استقلال ثابت شده بود که این سناریو کثیف سنگ اندازی به قطار موفقیت استقلال از سوی گماشته های وزارت ورزش در باشگاه استقلال است و بار دیگر با افشاگری صورت گرفته این مهم تایید شد.

 

روزنامه گل

در ادامه افشاگری روزنامه گل در این خصوص را می خوانید:

منبع خبرهای اخیر ما، شخص شما بودید!

فایل‌های صوتی مددی، در مورد آبی‌ها، فرهاد مجیدی و حتی تیم رقیب محفوظ است.

بیانیه شتاب‌زده و غیرمحترمانه باشگاه استقلال در تکذیب خبر روز گذشته روزنامه گل، کار را به جایی رساند که ناچار شدیم حقایقی را با هواداران استقلال در میان بگذاریم. روزنامه گل در شماره روز گذشته با آگاهی از فشاری که برای بازی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی روی کادر فنی استقلال وارد شده، از شرایط خاص فرهاد مجیدی برای این دیدار پرده برداشت. شنیده‌های ما از منابع غیررسمی حاکی از گزینه شدن مهدی رحمتی نزد مدیران باشگاه نیز بود که آن را هم مطابق رسالت‌مان برای اطلاع‌رسانی با مردم و فوتبال‌دوستان در میان گذاشتیم. اگر لازم باشد، بر اساس دستور مقام محترم قضایی اسناد مربوط به این ادعا را هم رو خواهیم کرد تا روشن شود کدام خبر دروغ و به قول آقایان «مضحک» است.
در مجال فعلی اما بحث دیگری داریم؛ این که‌ای کاش وقتی زیرمجموعه جناب مددی، چنین بیانیه توهین‌آمیزی تنظیم و روزنامه گل را متهم می‌کرد که چندین نوبت برای استقلال حاشیه‌سازی کرده، حواسش به این نکته می‌بود که منبع اغلب خبرهای این چند وقت نشریه ما، دقیقا شخص آقای احمد مددی، مدیرعامل باشگاه بوده است! حق دارید اگر باور نکنید، اما بسیاری از خبرهایی که در این مدت خواندید و صحت اغلب آنها هم به مرور زمان محرز شد، از سوی خود آقای مددی با خبرنگاران گل در میان گذاشته شده است. فایل‌های صوتی گفتگو با ایشان نزد ما محفوظ است که شامل دیدگاه منفی فرهاد مجیدی نسبت به شیخ دیاباته، قرارداد مورددار هروویه میلیچ، گفتگوهای خصوصی اعضای هیات مدیره باشگاه و حتی اتهاماتی به سیدجلال حسینی ... می‌شود. الان شما چه چیزی را تکذیب می‌کنید؟ اصلا با چه رویی تکذیب می‌کنید؟حواستان نیست که خودتان این خبرها را به ما دادید یا خدای ناکرده آلزایمر گرفته اید؟
جالب‌تر می‌شود اگر بدانید بعد از حساس شدن فرهاد مجیدی به سلسلسه گزارش‌های روزنامه گل، ناچار شدیم صرفا به خاطر اثبات حسن نیت‌مان به باشگاه بزرگ استقلال، منبع خبری‌مان را به سرمربی آبی‌ها معرفی کنیم. در نتیجه فرهاد این چند وقت به طور کامل در جریان مکنونات قلبی مدیریت باشگاه بوده و بخشی از مواضع تندش هم از همین جا ناشی می‌شده است.
طبیعتا افشاگری امروز به سود روزنامه گل نبود، اما ناچار شدیم بین از دست دادن یک منبع خبری خوب، رایگان، همیشه در دسترس، تمام‌وقت و پویا مثل آقای احمد مددی و اعاده حیثیت حرفه‌ای مان نزد هواداران محترم استقلال، گزینه دوم را انتخاب کنیم. باشد که دیگر از این شوخی‌ها با ما نکنید!

به گزارش استقلال نیوز، باید دید بعد از این رسوایی آیا احمد مددی چه پاسخی برای هواداران استقلال خواهد داشت؟ البته مددی وقیح تر از آن است که گمان کنیم از سمت خود استعفا بدهد!

 

اخبار استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

تیتر حاشیه ساز هرزنامه ورزشی تکذیب شد/ وقتی مدیران استقلال به چند خط واکنش بسنده می کنند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار