ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: مجیدی و شاگردانش باید حسابی مواظب گل گهر باشند و بدانند تا رسیدن به فینال فقط یک گام پیش رو دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایرنا، با اشاره به شکست استقلال در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

       

* شکست استقلال مقابل سپاهان؟

استقلال اگر انگیزه لازم را در بازی با سپاهان داشت به طور حتم در این مسابقه شکست نمی‌خورد و دست خالی میدان را ترک نمی‌کرد.

شکست استقلال در آخرین هفته لیگ برتر معیار خوبی برای انتقاد از آبی‌پوشان نیست چرا که تمرکز مجیدی و شاگردانش روی بازی با گل‌گهر سیرجان بود و آنها نمی‌خواستند مصدوم شوند.

استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و امتیازات ارزشمندی را به دست آورد. شاید اگر روندی را که این تیم در نیمه دوم لیگ داشت از ابتدای فصل انجام می‌داد الان قهرمانی لیگ به نام استقلال ثبت می‌شد.

* دیدار استقلال و گل گهر در جام حذفی؟

امیر قلعه‌نویی در گل گهر تفکرات حرفه‌ای را ایجاد کرده و اینکه این تیم را به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر رساند و دست به کار بزرگی زده و برای رویارویی مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی خواهد داشت. مجیدی و شاگردانش باید حسابی مواظب این تیم باشند و بدانند تا رسیدن به فینال فقط یک گام پیش رو دارند.

* صحبت پایانی؟

استقلال شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی است، تیمی که پرسپولیس را شکست داد باید جام را کسب کند.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های یاران با نتیجه ۲ بر یک مقابل سپاهان شکست خورد تا با کسب ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد.

استقلال روز چهارشنبه سیزدهم مرداد در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر خواهد رفت و در صورتی که موفق به شکست دادن این تیم شود راهی فینال این رقابت‌ها می‌شود.

 

اخبار باشگاه استقلال

              


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ داور اهل قائمشهر قاضی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان!

هفته سی ام لیگ برتر/ حسن ختام لیگ با باخت مقابل سپاهان، بازیکنان استقلال بی انگیزه بودند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار