حواشی دیدار استقلال و گل گهر

دو پرچم با نقش ستاره‌های آسیایی و همچنین با عنوان اعتبار و افتخار به همراه نقشی از لوگوی باشگاه استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی جای خالی هواداران این تیم را پر کرده‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و گل گهر سیرجان در ساعت 19:30 امروز چهارشنبه(13 مرداد 1400) از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

      

* دو پرچم با نقش ستاره‌های آسیایی استقلال و همچنین با عنوان اعتبار و افتخار به همراه نقشی از لوگوی باشگاه استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی جای خالی هواداران این تیم را پر کرده‌اند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان استقلال به سمت امیر قلعه‌نویی رفتند و با او خوش و بش کردند. فرهاد مجیدی هم پیش از شروع بازی با سرمربی اسبق خود برخورد گرمی داشت.

* پس از اتمام خوش و بش بازیکنان استقلال، امیر قلعه‌نویی با زدن الکل به دستانش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد.

* پیش از آغاز مسابقه، بازیکنان و اعضای دو تیم یاد و خاطره شادروان کاظم محمدی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال را گرامی داشتند.

* علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در ثانیه 30 کارت زرد گرفت که گزارشگر بازی از آن به عنوان سریع ترین کارت زرد فصل فوتبال کشورمان نام برد. همچنین در دقیقه سوم بازی داور مسابقه به امیر قلعه‌نویی نیز کارت زرد داد که این تصمیم با اعتراض آرام سرمربی گل‌گهر همراه بود.وی البته از کمک داور عصبانی شد و با چشم های خود ناراحتی را به وی نشان داد.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* گل گهر سیرجان که در بازی‌های قبلی خود حداقل با دو مهاجم بازی می‌کرد، در این بازی با تک مهاجم (یونس شاکری) به میدان رفته است.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* شیخ دیاباته مهاجم استقلال در لیست 20 نفره این تیم برای بازی امروز حضور ندارد.این بازیکن مدتی است توسط مجیدی در بازی های استقلال استفاده نمی شود. دیاباته در دربی جام حذفی هم برای استقلال به میدان نرفت.

* در جریان بازی در نیمه اول، داور مسابقه از فرهاد مجیدی به علت همرنگ بودن لباسش با لباس تیم گل‌گهر خواست از کاور سبز رنگ استفاده کند اما سرمربی استقلال از این تذکر داور ناراحت شد و کاور را به زمین کوبید. او در ادامه از صالح مصطفوی خواست به کنار زمین برود. با این حال مجیدی پس از چند دقیقه با پوشیدن همان کاور به کنار خط برگشت.

* در یک صحنه در نیمه اول، امیر قلعه‌نویی در حالیکه دستانش را به کمر زده بود، به نحو جالبی به میلاد زکی پور اعتراض کرد.سرمربی گل گهر در واکنش به جا ماندن این بازیکن در مقابل مهاجم استقلال چنین واکنشی نشان داد.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* تبلیغ سایت فدراسیون فوتبال کشورمان در کنار زمین مسابقه و در میان تبلیغات محیطی وجود دارد و بینندگان را دعوت به پیگیری آخرین اخبار فوتبال می‌کند که این اتفاق در نوع خود بی سابقه و عجیب است!

* در اواخر نیمه اول، فرهاد مجیدی از داور به دلیل اعتراض به نیمکت گل‌گهر در کنار خط کارت زرد گرفت. در این صحنه داور چهارم به داور وسط مشورت داد. اعتراضات مجیدی به داوران باعث شد نیمکت نشینان دو تیم مانند نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال و حیدرافسری سرپرست گل گهر برای مداخله وارد این صحنه شوند. در ادامه امیر قلعه‌نویی به آن‌ها نزدیک شد و علاوه بر اینکه از نیمکت نشینان تیم خودش خواست به روی نیمکت برگردند، از بهزاد غلامپور نیز خواست که به نیمکت استقلال برگردد. در ادامه داور به سعید الهویی مربی گل گهر نیز کارت زرد داد و این غائله به پایان رسید.

* فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد 2 کارته شد دیدار فینال را از روی سکو شاگردانش را هدایت خواهد کرد.

* فرهاد مجیدی که در نیمه اول به دلیل همرنگ بودن پیراهنش با تیم گل گهر با داور دچار کشمکش و مجبور به پوشیدن کاور سبز رنگ شد، در نیمه دوم نیز لباسی همرنگ لباس استقلال پوشیده بود و به همین خاطر داور از او خواست تا دوباره از کاور استفاده کند! مجیدی که از این ماجرا کلافه شده بود و به داور اعتراض می کرد دوباره کاور سبز رنگ را پوشید!

* محمد دانشگر با دریافت کارت زرد از وحید کاظمی فینال جام حذفی را از دست داد. این بازیکن پیش از این یک کارت زرد در مسابقات جام حذفی گرفته بود.

* در دقیقه 71 داور مسابقه برای استقلال پنالتی گرفت که این تصمیم اعتراض دسته جمعی بازیکنان گل گهر را در پی داشت و  در این صحنه یونس شاکری معتقد بود که دستش را جمع کرده و روی صورتش گذاشته بود. عده‌ای از بازیکنان گل گهر نیز دور کمک داور حلقه زده بودند و به او اعتراض می کردند.

* امیر قلعه‌نویی پس از این تصمیم داور با ناراحتی به روی نیمکت تیمش برگشت.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* در جریان بازی استوک دانشگر مدافع استقلال پاره شد و عوامل تدارکات این تیم مشغول وصله و پینه کردن این کفش شدند.

* وریا غفوری پس از باز کردن دروازه گل گهر با استفاده از پنالتی اول، شادی گل انجام نداد و لنگ لنگان به زمین استقلال برگشت. پس از این گل فرهاد مجیدی بازیکنان استقلال به بازی هجومی تشویق کرد.

* در دقیقه 78 توپ در صحنه‌ای مشکوک به دست مدافع استقلال خورد و اعضای گل گهر به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد تا این توپ تبدیل به ضد حمله شود. در ادامه خاقانی در محوطه جریمه گل گهر صاحب توپ شد اما با خطای زکی پور زمین خورد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان بدهد. این تصمیم اعتراض شدید اعضای گل گهر را در پی داشت و داور در مشورت با داور چهارم به سمت نیمکت تیم سیرجانی رفت. او با دادن کارت زرد دوم به الهویی، مربی گل گهر را اخراج کرد.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* وریا غفوری پس از باز کردن دروازه حریف روی ضربه پنالتی دوم به سمت فرهاد مجیدی رفت و شادی خودش را با سرمربی تیم تقسیم کرد.

* سید حسین حسینی دروازه‌بان آبی پوشان با کارت زردی که در اوقات تلف شده این بازی دریافت کرد، مسابقه فینال جام حذفی را از دست داد.

* دیدار دو تیم استقلال و گل گهر با نتیجه 2 بر 1 به سود استقلال به پایان رسید.

* به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلفات امیر قلعه نویی، سرمربی و سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان در دیدار برابر استقلال که امروز (چهارشنبه 13 مردادماه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جهت پاره ای توضیحات روز شنبه 16 مردادماه به کمیته انضباطی احضار شدند. قلعه نویی بعد از بازی با استقلال انتقالادت تندی را مطرح کرد.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ کامبک استقلال مقابل گل‌گهر و صعود به فینال با گل‌های کاپیتان؛ فرهاد به امیر نمی‌بازد!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ شکست استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه نخست؛ هدیه داور و سید حسین حسینی به سیرجانی‌ها

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان؛ فرهاد به فکر عبور از قلعه برای فتحی بزرگ!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ فرهاد مجیدی: اگر این تیم حفظ شود مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود؛ مخالف جدایی قایدی هستم

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ داور اهل قائمشهر قاضی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان!

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

مرحله 1/8 جام حذفی/ فرهاد نیمه مربیان را برد؛ بردی ارزشمند با درخشش زوج جنوبی!

مرحله 1/16 جام حذفی/ پیکان سواری به سبک فرهاد؛ استقلالی متفاوت اما کم دقت در گلزنی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار