آتیلا حجازی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال در نیمه دوم با آنالیز خوب مجیدی روی حریف، توانست نتیجه را تغییر بدهد و با دو پنالتی، برنده شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، آتیلا حجازی فرزند شادروان ناصر حجازی و مربی پیشین تیم استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، ضمن ابراز امیدواری برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم می‌گوید اظهارات پیشکسوتانی که کنار تیم نیستند نباید تمرکز بازیکنان و کادرفنی را بهم بریزد و آنها را با چالش مواجه کند، صحبت هایی وی را در ادامه می خوانید:

      

* دیدارمقابل گل گهر زا چطورارزیابی کردید؟

در مجموع بازی خوبی بود. هر چند در نیمه اول گل‌گهر با اشتباه حسینی به گل رسید اما در نیمه دوم با آنالیز خوب مجیدی روی حریف، استقلال توانست نتیجه را تغییر بدهد و با دو پنالتی، برنده شود.

* عملکرد تیم در لیگ چطور بود؟

استقلال روزهای سخت و پرحاشیه ای را سپری کرد. با آمدن فرهاد مجیدی به جای فکری شرایط تیم بهتر شد. او توانست صمیمیت خوبی بین بازیکنان و کادر فنی برقرار کند. و با این همه مشکلات حاشیه ای نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی بدست بیاورد. شاید اگر اختلافات بین مدیریت و کادر فنی وجود نداشت استقلال عملکرد بهتری داشت و حتی می توانست قهرمان شود.

* وضعیت تیم را پس از پایان مسابقات لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کنید؟

هر تیمی زمانی قهرمان حذفی می‌شود که سوت بازی فینال با برتری آن تیم به صدا در آید. فصل گذشته هم استقلال همین شرایط را تجربه کرد و حتی به فینال رسید که متاسفانه به دلیل حواشی که در این تیم ایجاد شد، شکست بدی مقابل تراکتور رقم خورد تا به راحتی یک جام از دست برود. مجیدی آنقدر باهوش است که از این اتفاق عبرت گرفته باشد و با تجربه بیشتری در جام حذفی به مسیر خود ادامه دهد.

* هواداران از بابت تمدید قراردادها نگرانی دارند؟

باید لااقل تمدید قرارداد با بازیکنان خودی آغاز شده باشد. چند روز پیش آقایان خودشان اعلام کردند از فردا و پس فردا مذاکرات شروع می‌شود، اما هنوز خبری از این مذاکرات به گوش نمی‌رسد. اگر در سالهای اخیر استقلال قهرمان لیگ نشده، دلایل متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها خلا یک پیش فصل خوب دیر جمع شدن تیم بوده است. امیدوارم این اتفاق برای فصل جدید تکرار نشود و بلافاصله بعد از اتمام جام حذفی باشگاه استقلال پیش فصل خود را آغاز کند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ کامبک استقلال مقابل گل‌گهر و صعود به فینال با گل‌های کاپیتان؛ فرهاد به امیر نمی‌بازد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار