فریدون زندی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی گفت: حالا که بازی جام حذفی از دست رفته بهتر است که تیم روحیه‌اش را برای دیدار با الهلال عربستان حفظ کند.

 به گزارش استقلال نیوز، فریدون زندی مربی تیم های پایه سن پائولی و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص شکست استقلال در غینال حذفی و دیدار پیش رو با الهلال عربستان، صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

     

* بازی فینال جام حذفی چطور بود؟

بازیکنان استقلال مانند بازی‌های قبل سرحال نبودند. با توجه به مدیریت و شرایطی که استقلال به فینال رسید، طبیعی بود که محتاط بازی کند و تمرکز لازم در میان بازیکنان دیده نشود. بهتر بود استقلال کار را در ۹۰ دقیقه تمام کند و کار را به اما و اگر نکشاند. وقتی شما کار را به پنالتی می‌کشانید طبیعی است که چنین شرایطی به وجود بیاید.

* استوری که محمود فکری بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی منتشر کرد درست بود؟

کار فکری درباره منتشر کردن آن استوری بعد از شکست استقلال در فینال درست نبود و نباید هواداران را ناراحت می کرد.

* استقلال می‌تواند با الهلال رقابت کند؟

وقتی به نقل و انتقالات الهلال نگاه می‌کنم و آن را مقایسه می‌کنم با شرایط استقلال، واقعاً افسوس می‌خورم. شنیدیم الهلال یک بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت، استقلال که حریف این تیم است هنوز نتوانسته با بازیکنانش تسویه حساب کند تا آنها را برای برای تمدید پای میز مذاکره بکشاند.

* با این اوصاف بازی شهریورماه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

وقتی به میدان مسابقه می‌رسیم همه غیرتی می‌شوند و می‌گویند تیم ایرانی و تیم عربستانی و از این قبیل صحبت‌ها اما کسی نمی‌بیند تیم عربستانی با چه بودجه‌ای، با چه مدیریتی و با چه شکلی تجهیز می‌شود و متاسفانه تیم ایرانی از حداقل‌ها هم محروم است.

* مجیدی چطور از این کار سخت پیروز خارج می‌شود؟

فرهاد مجیدی امروز حتی نمی‌داند برای دیدار با الهلال کدام بازیکنانش را به طور قطع در اختیار دارد یا خیر. مدیران استقلال و آنهایی که امروز در این باشگاه مسئولیت دارند باید تمام توان و قوای خود را برای تجهیز این تیم به منظور رویارویی با الهلال به کار گیرند. بازی‌های آسیایی را نباید رنگی دید و باید در این میدان استقلال را هم مثل دیگران با دید ملی نگاه کرد. مجیدی توقع زیادی ندارد و تنها از مدیران حفظ همین تیم را خواسته و مدعی شده با همین تیم فصل آینده شانس خوبی برای قهرمانی دارد و حتی در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیرد. این توقع زیادی نیست که نتوان آن را برطرف کرد. این فقط توقع مجیدی نیست، بلکه توقع پیشکسوتان و هواداران هم همین است.

* به نظر شما تیم در چه بخش‌هایی نیاز به تقویت دارد؟

استقلال در شهریور ماه باید به مصاف الهلال برود. تیمی که واقعاً در این مدت هزینه وخودش را تقویت کرده است. انتظار می‌رود استقلال هم تدارک مناسبی برای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد؛ البته اولویت حفظ شاکله تیم فعلی است، اما از تقویت آن نباید غافل شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

     

 


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال برای قهرمانی شانس نداشت؛ داور در برنده شدن فولاد نقشی اساسی داشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار