علی فتح الله زاده

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: مجیدی امتحانش را بد پس نداده است، اما باید مربی خوب خارجی به کادر او اضافه شود.

       

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره مشکلات چند فصل اخیر تیم فوتبال استقلال و ناکامی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ و جام حذفی، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ناکامی استقلال در لیگ و جام حذفی؟

مشکل استقلال یکی دو تا نیست. از «ب» بسم‌الله تا آخر آن مشکل دارد. انتخاب‌ها در استقلال راهبردی و با برنامه نبوده است. کسانی که دلسوز نبودند، با گماردن افراد ضعیف در باشگاه باعث این وضعیت استقلال شده‌اند.

* عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال؟

مجیدی با این مشکلاتی که داشته، بد کار نکرده است. شاید یک جاهایی اشتباهاتی داشت اما در مجموع با وضعیتی که به وجود آمد هیچ مربی نمی‌توانست دوام بیاورد. مشکلات هیئت مدیره، مدیرعامل و تیم باعث درهم و برهم شدن استقلال شد. از مجیدی باید حمایت شود و او نیز کادرفنی‌اش را تقویت کند و یک دستیار خارجی خوب در کنارش باشد. تیمی مثل الهلال عربستان هر روز یک بازیکن تراز اول می‌گیرد. اگر قرار است در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، حمایت کنند، اگر نمی‌خواهند که زنگ تفریح می‌شویم.

مجیدی امتحانش را بد پس نداده است، اما باید مربی خوب خارجی به کادر او اضافه شود. تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند، به لحاظ فنی خودشان را قوی کرده‌اند.

* انتظار شما از دولت جدید و وزیر ورزش و جوانان؟

انتظارمان این است که تکلیف‌شان را با وزیر ورزش مشخص کنند. اگر قرار است از تیم‌های حاشیه خلیج فارس عقب نیفتیم و تیم‌های‌مان قهرمان آسیا شوند، باید سرمایه‌گذاری کنیم، اگر در دل‌مان نیست که این اتفاق بیفتد، بهتر است آنها را رها کنیم یا به بخش خصوصی واگذار شوند. ورزش در بسیاری از جاها حرف اول را می‌زند و جایگاه ویژه دارد. خرج کردن در ورزش هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است. با شناختی که از آقای رئیسی دارم، می‌تواند ورزش را به جایگاه خوبی برساند.

* ناراحتی هواداران استقلال از عدم قهرمانی تیم‌شان در جام حذفی؟

از هواداران می‌خواهم باز هم صبور باشند. امیدوارم با حضور دولت جدید، این ناهماهنگی‌ها و ظلم‌هایی که در حق استقلال شد، ریشه کن شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال برای قهرمانی شانس نداشت؛ داور در برنده شدن فولاد نقشی اساسی داشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار