حسن روشن

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: بعد از شکست استقلال مقابل فولاد غمی در چهره مجیدی دیدم که واقعا ناراحت کننده بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا، ضمن حمایت از فرهاد مجیدی صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

        

* از عملکرد فرهاد مجیدی دفاع می کنم

من از عملکرد فرهاد مجیدی دفاع کردم و هنوز هم سر حرفم هستم. در مجموع عملکرد فرهاد و کادر او مثبت است. نکته مهم در این رابطه این است که اگر کاری را به اشتباه انجام بدهید و به نتیجه برسید این یک اتفاق ناگوار است. برای یک سری باشگاه ها که در تاریخ لیگ برتر و پایین تر داشتیم که یک سالی آمده اند و جامی را گرفته اند که مال آنها نبود و بخاطر برنامه ریزی و عملکرد فوق العاده آنها نبوده بلکه چیزهایی سر جایش نبود و آنها جام گرفتند. شرایط استقلال هم تقریبا همینطور بود اما این وضعیت برای استقلال خوب نیست.

* امسال جز بدترین سال های مدیریتی باشگاه بود

امسال در بیست دوره لیگ برتر جز بدترین سال های مدیریتی باشگاه بود. اگر این تیم هم از آسیا صعود می کرد و هم سهمیه می گرفت و هم جام می آورد شاید این بدعتی در این باشگاه می شد و فکر می کنم هواداران واقعی استقلال باید این را به فال نیک بگیرند و بگذاریم کار از ریشه درست شود. این باشگاه مشکلاتی اساسی دارد. اخبار منفی از استقلال زیاد است و مطمئن باشید اگر به همین صورت ادامه بهتر است مجیدی از استقلال جدا شود. اگر باشگاه نخواهد کاری در فصل نقل و انتقالات انجام بدهد شرایط واقعا سخت می شود.

* مجیدی طی این ماه‌ها به تنهایی بار استقلال را بر دوش کشیده

از فرهاد مجیدی حمایت می کنم. فرهاد در شروع کار خود قرار دارد و این شروع مربیگری او است و شکست‌های پشت سر هم ممکن است او را دلسرد کند و چند سال این مربی را عقب بیاندازد. همانطور که این قهرمانی مشکلاتی را داشت ولی برای زندگی مربیگری فرهاد پرش و جهشی فوق العاده بود که اتفاق نیفتاد. من بعد از شکست استقلال مقابل فولاد غمی در چهره مجیدی دیدم که واقعا ناراحت کننده بود. مجیدی طی این ماه‌ها به تنهایی بار استقلال را بر دوش کشیده بود و از شخصیت و توان و محبوبیت خود استفاده کرده و استقلال را به دندان کشیده بود اما با 2 ضربه پنالتی همه چیز برایش بر باد رفت.

* استقلال به یک خانه تکانی عمیق نیاز دارد

به نظرم تیم نیاز به تغییرات اساسی دارد. استقلال به یک خانه تکانی عمیق نیاز دارد. استقلال باید بکوبد و از اول بسازد و به تغییراتی گسترده نیاز دارد. خارجی ها هیچ کمکی نکرده اند امروز فرهاد در دو سه ساله نشان داده خارجی های خوبی می آورد. باشگاه استقلال این پتانسیل را دارد و می تواند یکی دو خارجی بگیرد.

اخبار استقلال

سایت خبری هواداری استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال برای قهرمانی شانس نداشت؛ داور در برنده شدن فولاد نقشی اساسی داشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار