فرزاد مجیدی

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: با این وضعیت نقل انتقالاتی که شاهد هستیم همگی ناراحت هستیم و نگران که بازهم از این اتفاق ضربه بخوریم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، فرزاد مجیدی مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از خروج از باشگاه، در خصوص اخرین وضعیت این تیم، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

        

* برای قهرمانی تلاش کردیم ولی نشد!

 اول اینکه باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم، اما این را بدانند که کادر فنی و بازیکنان تیم تمام تلاششان را برای قهرمانی انجام دادند ولی نشد. به مجموعه فولاد هم تبریک می‌گویم.

* با این وضعیت همه نگران شرایط تیم هستیم

تمام تیم ها در حال یارگیری هستند. چند روزی هست که می‌خواستیم ببینیم باشگاه در حال انجام چه اقداماتی است. نگرانی هواداران برای ما بسیار پراهمیت است و این نگرانی هر روز بیشتر می شود. البته که جای نگرانی هم وجود دارد و این نگرانی به حق است.

* استقلال در هر فصل از نقل انتقالات ضربه خورده است

استقلال در هر فصل از نقل انتقالات ضربه خورده است. این روزها مهم ترین کار برای شروع خوب یک تیم انجام می‌شود و حتی عملکردی که در این مقطع خواهیم داشت، از بازی‌های ما هم مهم‌تر است.

* صحبت هایمان با مدیرعامل درون تیمی است

بعد از چند روز با دستور سرمربی و به همراه آقای مصطفوی در باشگاه حضور پیدا کردیم و در مورد یک سری از مسائل صحبت شد که البته درون تیمی بود.

* همه ما یک تیم هستیم و باید متحد باشیم

اجازه بدهید در مورد مسائل ریز ورود نکنیم، چون درون خانوادگی است و همه تیم ها این مشکلات را دارند. همه نگرانی ها به مدیرعامل باشگاه انتقال داده شده است. وظیفه ما بود که این کار را بکنیم. من به عنوان کسی که کنار مجموعه استقلال هستم هر اخباری باشد هواداران را مطلع می کنم. باید کل مجموعه دست به دست هم بدهیم که این نگرانی مرتفع بشود. امیدوارم بتوانیم بازیکنان تیم را حفظ کنیم و نفرات جدید را هم اضافه کنیم تا با شرایط خوبی تمرینات تیم شروع شود. ما چند روز دیگر مهم ترین بازی سال را مقابل الهلال پیش رو داریم. من و سایر اعضای تیم نگران و پیگیر موضوع هستیم. امیدوارم دست به دست بدهیم و تمام تلاشمان را بکنیم تا استقلال را با بهترین شرایط آماده مسابقات کنیم. همه ما یک تیم هستیم و باید برای مهیا شدن شرایط، متحد باشیم.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی پاسخ فکری را داد: هیچ وقت برای طلبم از استقلال شکایت نکردم؛ در این مدت حال بعضی از این آقایان رو به سکته بود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار