مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ما پیشکسوتان باید دست به دست هم دهیم تا آرامش را به استقلال بازگردانیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

باشگاه حتما به فکر تقویت تیم است!

نقل‌وانتقالات شرایط سختی دارد و گرفتن بازیکن برخلاف سال‌های گذشته سخت تر شده است. باشگاه حتما به فکر تقویت تیم است و امیدوارم هفته آینده خبرهای خوبی بشنویم.

استقلال امسال باید بهتر از فصل گذشته باشد

استقلال بازیکنان با کیفیت و خوبی دارد و باید حفظ شوند. مشکلات استقلال در سال گذشته به مسائل مختلفی ارتباط داشت، از جمله دیر بسته شدن تیم، جابه‌جایی‌ها و ... تأثیرگذار بود. خوشبختانه برای فصل پیش رو سرمربی تیم مشخص است و او از بازیکنان شناخت دارد. مطمئنا استقلال امسال باید بهتر از فصل گذشته باشد.

* تنش‌ها بین محمود فکری و فرهاد مجیدی در رسانه‌ها اصلا خوب نیست

تنهش های بوجود آمده بین محمود فکری و فرهاد مجیدی در رسانه‌ها اصلا خوب نیست. باید یک نفر پادرمیانی کرده و اختلاف‌ها را حل کند. ما عضو یک خانواده هستیم و این مصاحبه‌ها نمی‌تواند کمکی کند. یکی از مشکلات اساسی استقلال اختلاف‌های داخلی بین پیشکسوتان است و باید حل شود. از زمانی که به خاطر دارم هر کسی سرمربی استقلال شد، از او حمایت کردم. از علیرضا منصوریان به شدت حمایت کردم، زمان محمود فکری برای حمایت به محل تمرین استقلال رفتم. از آمدن فرهاد مجیدی حمایت کردم و این حمایت‌ها در زمان وینفرد شفر و استراماچونی هم ادامه داشت. این اتفاق را رویه خوبی می‌دانم و باید اینطور باشد.

* ما پیشکسوتان باید آرامش را به استقلال بازگردانیم

اگر انتقادی باشد، باید فنی انتقاد کنیم و بی اساس حرف نزنیم. پیشکسوتان باید دست به دست هم دهند تا آرامش را به استقلال بازگردانیم. اجازه دهیم هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی کارشان را انجام دهند و به هر کسی بد و بیراه نگوییم. اگر کسی «بد» است، منطقی به او بگوییم که بد است، در فضای مجازی خیلی راحت به افراد ناسزا می‌گوییم که کار غیرفرهنگی است. نباید وارد صفحه شخصی هر کسی شویم و توهین کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رضا رجبی در گفت وگو با استقلال نیوز/ همه از فرهاد مجیدی حمایت کنند؛ از تیمسار خسروانی، شیخان و تیمسار اسدی رسیدیم به کجا!؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار