محمدرضا آزادی

هافبک مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: امیدوارم با درخشش در استقلال به پیراهن تیم ملی برسم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا آزادی مهاجم سابق تراکتور و پانتولیکوس یونان که سابقه بازی در تیم ملی امید را هم در کارنامه خود دارد با عقد قراردادی به استقلال(تاج) پیوست تا یکی از خریدهای جدید این باشگاه برای فصل جدید لقب بگیرد.

همین موضوع بهانه‌ای شد تا با این بازیکن جوان و آینده دار گفت‌وگویی با خبرورزشی انجام دهد که در ادامه می‌خوانید:

       

 

* اول در خصوص دوران حضورت در یونان و باشگاه پانتولیکوس صحبت کن ...

خب من به عنوان یک بازیکن جوان به فوتبال اروپا رفتم تا بتوانم تجربه بیشتری بدست بیاورم و پیشرفت کنم. دوران بسیار خوبی در یونان داشتم. چیزهای زیادی آنجا یاد گرفتم که در آینده به من کمک خواهد کرد. تیمی که من در آن حضور داشتم شرایط خوبی نداشت و دو بار سرمربی تیم ما عوض شد. همین عوامل باعث شد تا برای سقوط نکردن تلاش کنیم ولی خداراشکر توانستیم تیم را در لیگ نگه داریم. من هم در بازی‌هایی که به میدان رفتم عملکرد خوبی داشتم و حتی چندبار بهترین بازیکن زمین شدم. در مجموع دوران خوبی بود و تجربه مناسبی بدست آوردم.

* چه شد از پانتولیکوس جدا شدی؟ 

دلیل جدایی من مشکلات مالی باشگاه بود. نسبتا مبلغ قراردادم در تیم بالا بود و مدیران باشگاه نمی‌توانستند به تعهدات مالی خود عمل کنند. همین موضوع باعث شد من جدا شوم و به ایران برگردم.

* در مورد حضور در استقلال چه صحبتی داری؟ 

خب من در تیم امید شاگرد فرهاد مجیدی بودم و از هم شناخت خوبی داشتیم. خود آقا فرهاد با من و ایجنتم صحبت کرد و من هم تصمیم گرفتم به تیم بزرگ استقلال بیایم. درواقع حضور مجیدی دلیل اصلی آمدنم بود و من اصلا بحث مالی با استقلال نداشتم. از اینکه عضوی از تیم ۲ ستاره و پرافتخار استقلال هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم مهره مفیدی برای تیمم باشم.

* قرار است در استقلال چه شماره‌ای را بپوشی؟ 

هنوز مشخص نیست. ابتدا باید با فرهاد مجیدی مشورت کنم و بعد از آن شماره‌ام را انتخاب می‌کنم. 

* واکنش هواداران استقلال به آمدنت چه بود؟ 

خیلی به من محبت داشتند. واقعا سورپرایز شدم. کامنت‌های زیادی از آن‌ها دریافت کردم که خیلی خوب بود. امیدوارم بتوانم با عملکردم آن‌ها را خوشحال کنم. انرژی که از هواداران استقلال گرفتم فوق العاده بود و انگیزه زیادی برای بازی در تیم جدیدم گرفتم.

* حتما می‌دانی انتظار هواداران بالاست. خودت را برای یک چالش سخت آماده کردی؟ 

بله کاملا می‌دانم در چه تیم بزرگی حضور دارم. بازی در تیم بزرگی مثل استقلال سخت اما شیرین است. برای یک فصل پرفشار و سخت خودم را آماده کردم و امیدوارم بتوانم محبت هواداران استقلال و فرهاد مجیدی را جبران کنم. شک نکنید همه تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم. 

* بعد از آمدن به استقلال چه هدفی را دنبال می‌کنی؟ 

خب خیلی دوست دارم با استقلال جام بدست بیاورم. قطعا تلاش کل مجموعه استقلال این است که در لیگ قهرمان شویم و در آسیا هم به مراحل پایانی برسیم. ضمن اینکه من هم مثل همه بازیکنان دوست دارم به تیم ملی برسم. یکی از اهداف بزرگم این است که از استقلال به پیراهن تیم ملی برسم و ملی پوش شوم. به طور حتم باید برای این کار تلاش کنم تا بتوانم به هدفم برسم.

* الگوی فوتبالی‌ات چه کسی است؟ 

در دنیا خب من عاشق کریستیانو رونالدو هستم و خیلی او را دنبال می‌کنم. در ایران هم فرهاد مجیدی الگوی من است. اواخر فوتبالش را به یاد دارم و می‌دانم چه فوتبالیست بزرگی بوده است. مطمئنم از فرهاد مجیدی چیزهای زیادی یاد می‌گیرم به خصوص اینکه خودش یک مهاجم ششدانگ بود.

* سوال آخر اینکه واقعا از بچگی استقلالی بودی؟ 

من طرفدار نبودم که بگویم استقلالی بودم یا خیر. همیشه به فکر فوتبال بازی کردن بودم نه طرفداری از یک تیم خاص. واقعا طرفدار تیم خاصی نبودم ولی از حالا یک استقلالی تمام عیار هستم. یاد گرفتم پیراهن هر تیمی را که می‌پوشم با تمام وجود برایش بجنگم و تلاش کنم.

اخبار تیم استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پنجمین خرید فصل 1400 آبی پوشان/ محمدرضا آزادی هافبک فصل گذشته تراکتور آبی پوش شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار