فرهاد مجیدی

تیم فوتبال استقلال برای اولین بار در چند فصل اخیر، با تفکرات فنی سرمربی خود وارد بازار نقل و انتقالات شده است‌.

   

به گزارش استقلال نیوز، این فصل برای اولین بار طی چند فصل اخیر است که سرمربی استقلال تیمی مطابق خواسته‌های فنی و تاکتیکی خود بازیکنان مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات جذب می‌کند.خریدهای جدید فرهاد مجیدی انتقاد برخی‌ها را در فضای مجازی در پی داشته که این بازیکنان شاید در حد استقلال نباشند.

اما نباید فراموش کنیم، روزی‌که کاوه رضایی از سایپا به استقلال پیوست آمار خوبی از نظر گلزنی نداشت. او طی یک فصل فقط پنج گل به ثمر رسانده بود اما در استقلال تبدیل به مهره‌ای شد که سال‌های سال است هواداران حسرت نبود او را می‌خورند.

امید ابراهیمی در سپاهان بازیکن خوبی بود اما وقتی به استقلال پیوست، خیلی‌ها او را به هیچ‌عنوان در حد و اندازه‌های جانشینی آندو تیموریان نمی‌دیدند اما او تبدیل به فرمانده بی‌جانشین خط هافبک استقلال شد و هنوز هم بازیکنی در حد او پیدا نکردیم.

علی کریمی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند و.. نمونه‌های جذاب دیگری هستند که با حضور در استقلال ستاره شدند و به جذب آنها انتقادات زیادی وارد شده بود.

امروز و همزمان با نقل و انتقالات فصل جدید، گواردیولاهای مجازی که فکر می‌کنند دلسوزتر و با دانش‌تر از سرمربی استقلال هستند، خریدهای جدید او را به سخره گرفته و مورد انتقاد قرار می‌دهند.

آیا وقت آن نرسیده که به تفکرات سرمربی تیم احترام بگذاریم؟ ما هوادار هستیم و باید هواداری کنیم و آب به آسیاب دشمنان قسم خورده استقلال نریزیم.

با فرهادمجیدی تا انتهای قراردادش هم رکاب باشیم، به خریدهای او و تیمی که می‌بندد اعتماد کنیم، شاید کاوه‌های دیگری در راه‌اند..!

نیوشا رادتهرانی

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فرهادی که خود حاشیه می سازد؛ این هوادار دیگر صبور نیست

چند خط برای فرهاد مجیدی: سکوت تا کجا؛ تیم رویایی ات همین بود؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار