پندار توفیقی

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: از وزیر ورزش سه خواسته دارم و امیدوارم او نگاه رنگی به فوتبال نداشته باشد.

 

روز گذشته عکسی از سید پندار توفیقی به همراه آقایان فتح‌الله‌زاده و نامداری در فضای مجازی منتشر شد که نشان از نشست و جلسه هم‌اندیشی بین این مدیران استقلالی داشت.

به همین بهانه خبرنگار استقلال نیوز گفت‌و گویی با معاون ورزشی سابق استقلال(تاج) انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

 

* استقلال‌نیوز: امروز عکسی از شما به همراه آقایان فتح‌الله‌زاده و نامداری منتشر شد. هدف از برگزاری این جلسه چه بود؟

ما قبلا هم نشست‌های دوره‌ای با آقایان اولیایی، فتح‌الله‌زاده و دیگر بزرگان استقلال برگزار می‌کردیم و در خصوص مسائل مختلف استقلال گپ و گفت می‌کردیم. اما در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی این نشست‌ها کمتر شده‌اند.
نشست امروز هم در همین راستا بود. با توجه به نگرانی هواداران در خصوص مسائل مختلف باشگاه، هم برای احوال‌پرسی خدمت آقای فتح‌الله‌زاده رفتیم و هم برای حمایت از تیم.
و اینکه قبل از بازی مهم با الهلال اگر کمکی از دست ما ساخته است از باشگاه و تیم دریغ نکنیم. امیدوارم با آرامش به مصاف الهلال برویم و نتیجه خوبی بدست بیاوریم.

پندار توفیقی و علی فتح الله زاده

 

* استقلال‌نیوز: چه خواسته‌هایی از وزیر ورزش، آقای سجادی دارید؟

به آقای سجادی بگویید که آقای سلطانی‌فر وفاق ملی را از بین برد. اول اینکه شما نگاهی بی‌طرف به فوتبال داشته باشید و وفاق ملی را برگردانید. از نگاه رنگی به فوتبال خودداری کرده و همه را به یک چشم ببینید. ما توقع زیادی از وزارتخانه ورزش و جوانان نداریم. ما از وزارتخانه ورزش فقط توقع بی‌طرفی داریم و اینکه کسی را به باشگاه تحمیل نکند.

دوم اینکه مدیران، معاونین و مشاورینی که آقای سلطانی‌فر داشت، باعث و بانی تصمیم گیری‌های اشتباه او بودند؛ ضمن تشکر از آنها، اخراجشان کند.

سوم اینکه باشگاه استقلال پیشکسوتان بزرگی دارد که مورد وثوق هواداران هستند. اداره باشگاه را در اختیار پیشکسوتان قرار بدهید.
واقعیت این است که پیشکسوتان استقلال هم ترکیب ورزشی دارند و هم ترکیب اقتصادی. از این ترکیب می‌توان یک تیم مدیریتی خیلی خوب بست که باشگاه استقلال را از این شرایط نجات بدهد.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

 پندار توفیقی: بعد از جذب فرشید باقری وزارت ورزش من را توبیخ کرد؛ در ماجرای تخلف طارمی باشگاه پرسپولیس مرا تهدید به مرگ کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار