بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: اگر به من بگویند مدیرعامل استقلال در این چند سال چه کسانی بودند شاید فقط از طریق عملکرد منفی، آنها را به یاد بیاورم. 

 

بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، ضمن انتقاد از وضعیت مدیریتی این باشگاه از وزیر ورزش خواست نگاهی ویژه به استقلال داشته باشد.

در ادامه مشروح صحبت‌های بهمن طهماسبی با استقلال نیوز را می‌خوانید:

    

* وضعیت این روزهای استقلال را چگونه می‌بینید؟

استقلال در این چند ساله همیشه مشکل مدیریتی داشت و متاسفانه در این یکی دو سال اخیر مشکل مدیریتی تیم بسیار حادتر بود. تمام مشکلات استقلال به مدیریت ضعیف باشگاه مربوط است و نمی‌دانم بالاخره این مشکل چه زمانی حل خواهد شد. امیدوارم مشکل مدیریتی استقلال حل شود و یک چارت سازمانی از مدیرعامل گرفته تا هیات مدیره قوی سر کار بیایند تا تیمی قوی در اختیار داشته باشیم.

* به نظر شما بازیکنان جدید می‌توانند مقابل الهلال به استقلال کمک کنند؟

بازیکنان جدید با تفکرات آقای مجیدی جذب و قطعا این بازیکنان با نظر مستقیم ایشان به تیم اضافه شدند. کار بسیار سختی مقابل الهلال داریم ولی امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک نمایش خوب نتیجه لازم را مقابل این تیم بدست بیاوریم هر چند که باز هم تاکید می‌کنم کار بسیار سختی در پیش داریم.

* این سوال را از اکثر پیشکسوتان پرسیده‌ایم؛ شما چه خواسته‌ای از وزیر ورزش دارید؟

از آقای سجادی می‌خواهم که نگاه ویژه‌ای به باشگاه استقلال داشته باشند. به نظر من در این سال‌ها به باشگاه استقلال و هوادارانش ظلم شده است. اگر به من بگویند مدیرعامل استقلال در این چند سال چه کسانی بودند شاید فقط از طریق عملکرد منفی، آنها را به یاد بیاورم. در این سال‌ها به یاد ندارم مدیرعامل و هیات‌مدیره‌ای عملکردی مثبت برای باشگاه انجام داده باشند و همیشه تغییرات پیاپی سرمربی، مشکلات مالی و..

در باشگاه وجود داشت و این مدیران افراد کوچکی در برابر نام بزرگ استقلال بودند. امیدوارم آقای سجادی مدیری را برای باشگاه استقلال در نظر بگیرند که قابلیت درآمدزایی از اسم استقلال را داشته باشد و باشگاه را به جایگاه واقعی خود برساند.

* امکانات سخت افزاری استقلال در مقایسه با تیم‌های عربی چگونه است؟

من با استقلال در آسیا با تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری بازی کردم. در سال ۱۳۷۸ که با استقلال در آسیا بودم و هنوز هم که هنوز است امکانات آن موقع این تیم‌ها را در اختیار نداریم!

در ایران شاید یکی دو باشگاه باشند که امکانات سخت‌افزاریشان در حد برخی تیم‌های عربی است. بسیاری از تیم‌های ما هنوز ورزشگاه و زمین چمن خوب در اختیار ندارند.

* چه نظری در خصوص بازی ایران و عراق را دارید؟

تیم ملی ایران توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه، نتیجه‌ بسیار خوبی مقابل عراق بدست بیاورد. سالیان زیادی بود که ما نتوانسته بودیم عراق را به این راحتی با قدرت و اختلاف گل خوب شکست دهیم و در اکثر بازی‌ها مقابل این تیم به مشکل می‌خوردیم.

* کمی از خودتان بگویید که این روزها مشغول چه کاری هستید؟

بعد از خداحافظی از فوتبال به مربیگری روی آوردم. یک سال کمک‌مربی نساجی و ۳ سال هم در پاس همدان بودم و در حال حاضر هم منتظرم تا ببینم شرایط همکاری با چه تیمی فراهم می‌شود. در اوقات بیکاری هم مشغول کارهای شخصی هستم و در خصوص فوتبال و مربیگری هم به مطالعه و ترجمه برخی منابع خارجی می‌پردازم و اطلاعات خود را بروز می‌کنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار