رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال اسیر تجربه و خلاقیت‌ فردی بازیکنان الهلال شد.

 

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص شکست شب گذشته آبی‌پوشان مقابل الهلال صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* استقلال هم تجربه نداشت، هم خلاقیت فردی

من قبل از بازی گفته بودم که استقلال اسیر تجربه و خلاقیت‌ فردی بازیکنان الهلال خواهد شد. استقلال تجربه تیمی پایینی داشت و خلاقیت هم در بین بازیکنان فعلی فوق‌العاده کمرنگ بود‌. 

* تنها به یک روش می‌توانستیم الهلال را ببریم!

بعضی حرف‌هایی که می‌زنم تلخ است اما نمی‌توانم به هواداران دروغ بگویم. استقلال در حد این بازی نبود و این علل زیادی داشت. من قبل از بازی گفت‌و گویی زنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی انجام دادم و خیلی دوست داشتم فرهاد مجدی این گفت‌و گو را ببیند.

استقلال از لحاظ روحی شرایط بهتری نسبت به الهلال داشت چون در چند بازی اخیر آنها همیشه مقابل ما به دردسر افتاده بودند. ما تنها به یک روش می توانستیم الهلال را شکست بدهیم و آن روش این بود که ارتباط خط دفاع و هافبک الهلال را قطع می‌کردیم و اجازه بازی‌سازی را از آنها می‌گرفتیم‌.

اما متاسفانه دیشب استقلال خیلی عقب بازی کرد. تیمی که از لحاظ مهره از حریف ضعیف‌تر است باید بازی حریف را خراب کند و به نوعی باید چک اول را بزند اما فرهاد این راهکار را در نظر نگرفت و ما در زمین خودمان لایه به لایه دفاع می‌کردیم.

* ار دقیقه ۶۰ الهلال از نظر بدنی کم آورد

مقابل الهلال کمی هم بدشانس بودیم. مانند سر خوردن مرادمند روی گل اول حریف و یا ضربات ارسلان مطهری و آرمان رمضانی که دروازبان حریف دفع کرد اما به نظر الهلال فوق‌العاده ضعیف بود. از دقیقه ۶۰ بازیکنان این تیم از نظر بدنی کم آورده و بسیار خسته نشان دادند اما استقلال از نظر بدنی تیم بهتر زمین بود و شاید این اتفاق به دلیل برگزاری اردوی یک هفته‌ای در دوبی باشد. 

* دوست داشتم کنار کادرفنی بودم

به هر صورت بازی برد و باخت دارد اما دوست داشتم کنار کادرفنی بودم تا به آنها کمک کنم و مطمئن باشید اگر کنار تیم بودم می‌توانستم کمک کنم که برنده این بازی باشیم. متاسفانه شرایط به گونه‌ای نیست که من کنار استقلال باشم و از تیم محبوبم دورم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله یک هشتم ACL2021/ حذف تلخ از آسیا؛ الهلال شانس آورد که خائنین استقلال را نابود کردند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار