اردوی استقلال در دوبی

با رقمی که شب گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در خصوص هزینه اردوی دوبی در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد، می توان 3 اردوی یک هفته ای در دوبی برگزار کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، درآمد حاصل از فروش مهدی قایدی و نحوه خرجکرد آن به یکی از دغدغه های اصلی هواداران استقلال تبدیل شده است و مدیران باشگاه استقلال(تاج) وظیفه دارند با سند و مدرک معتبر در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

مدیرعامل استقلال شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد 250 هزار دلار از درآمد حاصل از فروش قایدی در اردوی دوبی خرج شد. به همین دلیل رسانه طرفداری امروز در گزارشی به تحلیل این ادعا پرداخت و مدعی شد مبلغ اعلام شده توسط مددی 3 برابر بیشتر از هزینه اقامت یک تیم کامل 50 نفره در کشور امارات و شهر دوبی است.

در ادامه این گزارش را مشاهده می کنید:

مدیریت درآمد پول حاصل از فروش مهدی قائدی این روزها به یکی از دغدغه ها و نگرانی های هواداران باشگاه استقلال تبدیل شده و موضع باشگاه هم در برخورد با این قضیه نگرانی ها را افزایش داده است.

شب گذشته احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد تیم استقلال برای اردویی که در امارات داشت 250 هزار دلار هزینه کرده و بخش زیادی از این پول از محل فروش قائدی فراهم شده و در ادامه هم ادعای  فرهاد مجیدی مبنی بر کمک برخی از افراد به استقلال در این اردو را تکذیب کرد.

اما در هر صورت سوالی که الان باید از مدیریت باشگاه استقلال پرسید این است که چگونه هزینه اردوی تیم 250 هزار دلار شد؟

البته اگر مدیران باشگاه منقلب نشوند و با فرار رو به جلو  و توجیهات بی ربط سوال را با سوال جواب ندهند یا مثل روز گذشته، رسانه ای که سوال می پرسد را دروغگو و بی وجدان خطاب نکنند، علاقه داریم پاسخ این پرسش را خیلی شفاف بشنویم که هزینه هشت روز اردو در امارات چگونه ۲۵۰ هزار دلار شده است؟

با هر متر و معیاری که هزینه ها را ضرب و تقسیم کنیم حتی اگر دوستان از هتل های ۵ ستاره دبی فاکتور یا خدمات گرفته باشند، باز هم هزینه اقامت شان از ۸۰ هزار دلار بیشتر نمی شود.

قصد متهم کردن کسی به ولخرجی یا فاکتور سازی را نداریم اما مشتاقیم صورت هزینه های این اردو اعلام شود تا این سوتفاهم برای اهالی فوتبال پیش نیاید که یا مدیران این تیم در این اردو هزینه هایی کرده اند که ربطی به اردو نداشته و یا به نوعی علاقه خاصی به خرج کردن این 1/8 میلیون دارند.

استقلال در اردو امارات

تصویر بالا نمونه ای از قیمت هتل های 5 ستاره موجود در امارات است. با توجه به این قیمت ها برای اقامت یک شبه هر نفر باید 80 دلار هزینه شود و اردوی استقلال را اگر حتی 50 نفره هم در نظر بگیریم شبی 4000 دلار برای استقلال هزینه بر می دارد و برای 8 روز باید 32 هزار دلار در مجموع هزینه کرده باشند.

البته مدیران استقلال می توانستند تخفیف زیادی هم بابت شرایط کرونایی بگیرند و حتی قیمت اقامت از این 32 هزار دلار نیز کمتر می شد. حالا بماند که در تمام دنیا هزینه اقامت در کمپ های ورزشی از هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره کمتر است و باشگاهی مثل استقلال خیلی راحت می توانست با استعلام قیمت گرفتن از ده کمپ ورزشی اقامتی مجهز و پیشرفته در دبی، مناسب ترین قیمت را برای برپایی اردو انتخاب کند.

حالا اگر استقلالی ها روزی 5 هزار دلار هم بابت تمرین و زمین و خورد و خوراک هزینه کرده باشند که قطعا نکرده اند در مجموع 40 هزار دلار باید پرداخت می کردند. مجموع این هزینه ها که دست بالا هم حساب شده با هزینه رفت و آمد و هزینه های جانبی دیگر به زور 80 هزار دلار شد و فاصله زیادی با رقمی که مددی اعلام کرد، دارد...

باشگاه استقلال در این مورد باید شفاف سازی کند و بداند در قبال این پول که از فروش مهدی قائدی به دست آورده مسئول است...

استقلال اولین تیم ایرانی نیست که در امارات اردو می زند و باشگاه های دیگری که اردوهای هشت تا ده روزه در امارات داشتند می توانند گواهی بدهند هزینه اردوی ۸ روزه یک کاروان ۴۰ تا ۵۰ نفره در دبی، با هیچ ماشین حسابی بیشتر از ۸۰ هزار دلار نمی شود.

حتی اگر هزینه پرواز چارتر رفت و برگشت را هم به این هزینه اضافه کنیم، باز تا ۲۵۰ هزار دلار خیلی راه است.

امیدواریم باشگاه استقلال به جای حمله و اهانت، به این پرسش پاسخ بدهد که چگونه هزینه یک اردوی ۸ روزه در امارات ۲۵۰ هزار دلار شد و اصولاً مدیریت باشگاه در این شرایط اقتصادی که باشگاه به صغیر و کبیر بدهکار است و باید در هزینه ها صرفه جویی کند، چه راهکاری برای کاهش هزینه ها و یا دستکم جلوگیری از افزایش هزینه های جانبی و غیر ضروری داشت؟

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین دوشنبه استقلال در دبی/ اولین تمرین آبی پوشان در امارات؛ تشکر مجیدی از مدیران الوصل

سکوت باشگاه استقلال در قبال شایعات / مهدی قایدی را فروخته اند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار