باشگاه استقلال تجمع هواداران

باشگاه استقلال نسبت به تجمع احتمالی روز شنبه هواداران خود مقابل وزارت ورزش واکنش نشان داد.

       

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود با درج خبری نسبت به تجمع فردا هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

همانطور که پیش از این اعلام شده باشگاه با احترام به نظرات هواداران باوفای تیم قصد دارد ضمن ارزیابی و تحلیل وضعیت فعلی، بهترین تصمیم را در راستای تامین منافع باشگاه و تیم اتخاذ کند.

لذا ضمن تاکید دوباره بر ارج نهادن به نظرات هواداران واقعی استقلال اعلام می‌دارد بر اساس برخی شایعات منتشره در شبکه‌های اجتماعی برخی افراد که منافع غیرمشروع‌شان در خطر است با سوار شدن بر روی احساسات پاک هواداران قصد تجمع غیرقانونی دارند.

بر اساس استعلام انجام گرفته از مراجع قانونی و انتظامی، حضور در تجمع اعتراضی اعلام شده بمنزله برهم زدن نظم و امنیت شهر تلقی شده و این موضوع با اعمال قانون همراه خواهد بود. همچنین خط‌دهندگان و تحریک کنندگان اصلی برگزاری اینگونه تجمع‌ها پیگرد قضایی خواهند شد.

باشگاه استقلال در پایان با در نظر گرفتن احساسات به حق هواداران که از نتایج تیم محبوبشان در فصل اخیر در لیگ برتر، جام حذفی و لیک قهرمانان آسیا جریحه‌دار شده است اعلام می‌دارد که هوشیاری هواداران در روزهای آتی می‌تواند گره‌گشا باشد.

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال در کمپینی که در فضای مجازی به راه افتاده، فردا(شنبه) ساعت ۱۱ صبح مقابل وزارت ورزش تجمع بزرگی را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

مدیران باشگاه با صدور این بیانیه در رسانه رسمی خود ضمن تایید وجود بیانیه های گوناگون برای تجمع در اقدامی عجیب این تجمع را غیرقانونی دانستند. در حالی که روزانه بارها تجمع های گوناگون مقابل وزارتخانه های مختلف برگزار می شود که معمولا نمایندگان هر وزارتخانه در میان معترضان هم حاضر می شوند.
هر چند بدیهی است که حق تجمع در اصل ۲۷ قانون اساسی برای شهروندان تضمین شده است.

به نظر می‌رسد بیانیه عجولانه باشگاه در غیرقانونی دانستن این تجمع، تاثیری معکوس بر هواداران داشته باشد و به نوعی تبلیغی رسمی برای این تجمع باشد.

متاسفانه عملکرد منفعلانه تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال در این فصل همواره مورد انتقاد بوده و این بیانیه هم نمونه‌ای دیگر از شاهکارهای رسانه‌ای باشگاه استقلال می‌باشد.

در پاراگراف آخر بیانیه باشگاه استقلال، دلیل تجمع فردا را احساسات جریحه‌دار شده هواداران از نتایج لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است!در پاراگراف آخر بیانیه باشگاه استقلال، دلیل تجمع فردا را احساسات جریحه‌دار شده هواداران از نتایج لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا اعلام شده است!آقایان این اقدامات مسخره را تمام کنید. ماه هاست هوادار فریاد می‌زند مدیریت تیم را اخراج کنید و خواهان برکناری مددی و دیگران است اما این‌ها وقیحانه با کتمان حقیقت به دنبال اجرای اهداف شوم خود هستند.
شاید اگر مدیران استقلال به جای انتشار این بیانیه‌ مضحک، متن استعفای خود را منتشر می‌کردند این تجمع خود به خود لغو می‌شد و نیازی هم به تهدید امنیتی هواداران نبود.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

من هم یک سرباز ارتش مجازی استقلالم؛ تیمم را نمی فروشم ...

دیدگاه‌ها  
تاجی
0 #1 تاجی 1400-06-26 22:44
سردبیر محترم رساته استقلال نیوز ضمن گلایه مجدد بابت عدم انتشار مطالب ارسالی اینجانب- هوادار استقلال- اگر جایگاه امثال شما را داشتم برای گردهمایی وهم افزایی هواداران استقلال حداقل در شهر تهران با دیگر رسانه های طرفدار واقعی ودلسوز استقلال هماهنگی وتبادل نظر میکردم
شما که بیشتر با پیشکسوتان استقلال گزارش تهیه می کنید به توصیف وضع موجود استقلال می پردازید از دلسوزان واقعی استقلال راهکار برون رفت از وضع موجود وبلکه ۹سال گذشته ارائه دهید. به نظر حقیر حداقل یک راه برای برون رفت از این وضع وجود دارد. فرهاد مجیدی وبازیکنان وپیشکسوتان با هم بنشینند و خطاب به وزیر ورزش جلسه بگذارند در صورت عدم تغییر مدیریت مستقیم استقلال باشگاه را ترک می کنند(استعفاء وفسخ قرارداد) تا وزیر وگماشته هایش فقط ساختمان باشگاه را داشته باشتد. هواداران جملگی طرفدار تیم هستند نه ساختمان باشگاه وافراد غاصب آن.چه اشکالی دارد یکسال استقلال در لیگ نباشد. اصلا"تیم آبی پوشان تشکیل دهند همه هوادرارن طرفدارش میشوند یا مثلا"امتیاز تیم هوادار رابخرند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار