فرهاد مجیدی

سناریوی نحوه اعلام رای کمیته اخلاق در خصوص سرمربی تیم فوتبال استقلال به نحوی مهندسی شده بود که در وهله اول آبروی او را هدف بگیرد.

         

به گزارش استقلال نیوز، طبق اصول منطقی، یک نوشته از سطر اول خوانده می شود تا به خط پایان برسد، خصوصا آنکه یک حکم قضایی یا حقوقی باشد که نحوه انشای آن اهمیت ویژه دارد، چرا که باید به دور از ابهام و با شفافیت صادر شود.

در آخرین موارد احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، آنچه به شکل خبری بسیار خلاصه در سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، نشان از در نظر گرفتن جریمه مالی برای چند شخص از جمله فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان است و با ذکر چند جمله همیشگی و ثابت اینگونه احکام در پایان نوشته با ذکر ممنوعیت کار همراه شده است و در نهایت فعالیت وی در حوزه فوتبال، با "اجرای حکم"، بخوانید: پرداخت پنجاه میلیون تومان و "اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق"، بخوانید: تایید وصول جریمه پرداخت شده، از سوی آقای مجیدی از سرگرفته خواهد شد.

 

به قول آقای حسین پور شرفشاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس:

«برخی افراد، رای صادر شده را برخلاف واقع شرح داده اند و به نظر می رسد یا علم لازم برای تفسیر رای را ندارند و یا صلاح دیده اند که رای را برعکس و وارونه تفسیر کنند.»

او ادامه می دهد که:

«رای صادره به معنای محرومیت سرمربی استقلال از فعالیت ورزشی نیست، بلکه محکومیت وی به پرداخت جریمه نقدی است که اگر این مبلغ پرداخت شود، هیچ محرومیتی را در پی نخواهد داشت.»

به گزارش استقلال نیوز، امید است برخی از بدخواهان که تمایل به وارونه خوانی احکام دارند، حداقل مانند این شخص حقوقدان در باشگاه پرسپولیس، کمی منصف باشند.

 

به قلم مهدی پریزاد

اخبار تیم استقلال

 


 مطالب مرتبط:

سناریوی بازی با آبروی مجیدی/ فدراسیون و خبرناهار خودفروخته و منفور؛ مهره‌های اصلی این بازی کثیف

ابلاغ جریمه سرمربی استقلال یا بازی با آبروی افراد؛ کمیته بی اخلاق همسو با دشمنان استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار