بیژن طاهری

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: مطمئنا از من بالیاقت‌تر برای سرپرستی استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست تیم استقلال، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

            

* انتصاب به عنوان سرپرست استقلال؟

از این اتفاق خوشحال هستم و بعد از پیشنهاد آقای آجورلو و موافقت فرهاد مجیدی از امروز کارم را آغاز خواهم کرد.

همیشه حامی استقلال بوده ام، حضور آجورلو اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد، از طرفی به این کادر فنی ایمان دارم چون خودم هم زمانی عضو همین کادر فنی بودم.

شاید اگر در یکی دو سال اخیر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، دست استقلال از جام کوتاه نمی‌شد اما الان زمان مطرح کردن دلایل این اتفاقات نیست. مطمئنا اتفاقات خوبی در راه است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خودش یکی از نشانه‌های اعتماد مدیرعامل و اعتقاد مجموعه مدیریتی استقلال به این مربی است.

اگر من حمایتی از مربیان استقلال کردم به این دلیل بوده که اعتقاد داشتم همیشه باید از تیم حمایت صورت بگیرد. فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. هر زمان در تیم بودم یا نبودم از استقلال حمایت کردم و حالا هم از همه می‌خواهم پشت تیم باشند.

مطمئنا از من بالیاقت‌تر برای حضور به عنوان سرپرست در استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و از طریق رسانه شما از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم در مدت زمان حضورم منشأ خیر باشم.

* چه توصیه‌ای به هواداران و پیشکسوتان این تیم دارید؟

توصیه من اتحاد و همدلی است. فراموش نکنید چند سال است که اتحاد و همدلی بین هواداران و پیشکسوتان از بین رفته است. دلم می خواهم امسال این اتحاد بین تیم وجود داشته باشد و همه از استقلال حمایت کنند. ما همه زیر پرچم استقلال هستیم و معتقدم امسال نوبت این تیم است که برای قهرمانی دور افتخار بزند.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

سرپرست جدید استقلال منصوب شد/ بیژن طاهری دوباره همکار مجیدی شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار