مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تمرین امروز گفتند: شرایط زمین مجموعه انقلاب افتضاح است، با تغییر زمین تمرین شرایطمان بهتر می‌‎شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تمرین امروز، صحبت هایی را  در جمع خبرنگاران عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* مهدی مهدی پور

خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم، شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود. آقای پین هم مشخصا یک آدم فوق العاده قوی هستند که در ادامه فصل خیلی می‌توانند به ما کمک کنند.

متاسفانه فقط تنها مشکلی که الان داریم از زمین است که می‌توان گفت افتضاح است و شرایط تمرین ندارد ولی با مساعدتی که شده قرار است این مشکل برطرف شده و تمرینات به یک جایی منتقل شود که هم زمین تمرین خوب شود و باشگاه و استخر هم داشته باشیم تا برای آماده سازی وضعیت خوبی داشته باشیم.


* سید احمد موسوی

تمرینات پیش فصل را آغاز کردیم و یک بازی در آسیا داشتیم و بعد از آن هم تعطیلاتی داشتیم. از الان دوباره تمرینات را آغاز کردیم و فکر کنم تا بازی‌ها بیست و سه چهار روز دیگر وقت داریم.

ظاهرا قرار است زمین تمرین‌مان را عوض کنند و اگر عوض شود شرایطمان خیلی بهتر می‌شود و امیدواریم پیش از برگزاری مسابقات به مرز آمادگی برسیم.


 

* آرمان رمضانی

زمین انقلاب متاسفانه خیلی سفت است و چاله هم دارد که درصد مصدومیت و آسیب را بالا می‌برد. ضرب توپ هم در این زمین‌ها سخت است چون توپ زیاد بالا می‌آید.

صد در صد در نیم فصل به خاطر جابجایی و حاشیه و عدم تمرکز دیرتر با تیم هماهنگ شدم ولی امسال انگیزه بسیار بالایی داریم و آرامش بیشتری هم دارم. از ابتدای فصل در کنار تیم هستم و این تمرکز بیشتری را ایجاد کرده که پرقدرت برای فصل جدید می‌رویم.


 

* آرش رضاوند

ما تغییرات زیادی را در این فصل انجام دادیم و همین شرایط را سخت‌تر می‌کند و باز هم نیاز به زمان داریم تا با بازیکنان جدید به هماهنگی کامل برسیم.

وی در خصوص تاثیرگذاری گابریل پین در استقلال گفت: ایشان مربی بسیار بزرگی است و با مربیان بزرگی نیز کار کرده است. ایشان 10 روز است که به استقلال اضافه شده و مطمئنا استقلال از تجربیات ایشان استفاده خواهد کرد.

هافبک استقلال در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر که قرار است چند روز آینده برگزار شود، یادآور شد: برای استقلال فرقی نمی‌کند که در هفته‌های اول با کدام تیم‌ها بازی کند. استقلال یکی از تیم‌های پرطرفدار و مدعی است.


 

* امیرحسین حسین زاده

سلام عرض می‌کنم خدمت هواداران عزیز.

خداراشکر در مقابل الهلال عملکرد راضی کننده ای داشتم ولی کافی نیست باید تلاش بیشتری داشته باشم تا بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.شرایط استقلال هم خوب است.

تمرینات بدنسازی را قبل از بازی با الهلال انجام دادیم الان در حال مرور کارهای سرعتی و قدرتی هستیم.از زمان حضور من تمرینات فرقی نکرده است. بله از زمانی که آقای پین اضافه شدند چند آیتم جدید اضافه شده است.. تمرینات خیلی خوب و عالی انجام می دهیم.

ان شالله  فصل جدید را اول بتوانیم پرقدرت شروع کنیم  و د  ادامه راه بتوانیم بهتر نتایج را کسب کنیم. من هم تمام سعی ام را می کنم که بهترین عملکرد را در خر بازی داشته باشم  و یک امیرحسین جدید بسازم.

 

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین یکشنبه استقلال/ معارفه منصوبین جدید سردار آجورلو؛ مرور یک کار تاکتیکی با فوتبال درون تیمی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار