جواد شیرزاد

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: به شخصه امیدوارم با توجه به سوابق مدیریتی و روابطی که آقای آجورلو دارند، بتوانند به استقلال کمک کنند تا به روزهای خوب خود بازگردد. 
 

جواد شیرزاد که سابقه دو فصل بازی در استقلال را در کارنامه دارد و جز پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) محسوب می‌شود، در گفت‌و گو با خبرنگار استقلال نیوز، در خصوص مسائل روز آبی‌ها تهران از جمله تغییر مدیرعامل، تمدید قرارداد سرمربی و.. صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

   

* از زمان بازی در پاس از آجورلو شناخت دارم

از زمانی که در تیم پاس تهران بازی می‌کردم آقای آجورلو را می‌شناسم. ایشان چندین سال در بدنه فوتبال حضور داشتند، مدیر خوبی هستند و می‌توانند به باشگاه استقلال کمک کنند. به شخصه امیدوارم با توجه به سوابق مدیریتی و روابطی که آقای آجورلو دارند، بتوانند به استقلال کمک کنند تا به روزهای خوب خود بازگردد.

* کار کردن در تیم‌های بزرگ سخت است

فراموش نکنیم کار کردن در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس که دولتی محسوب می‌شوند، بسیار سخت است چون بودجه مورد نیاز باشگاه توسط دولت و از طریق اسپانسرهای مورد تایید آن باید تامین شود.

من دو سال در استقلال بازی کردم و در خدمت این تیم بودم. مواقعی که مشکل مالی داشتیم تا زمانی که دولت منابع مالی مورد نیاز را تامین کند فشار زیادی به بازیکنان و تیم وارد می‌شد.

* تمدید قرارداد با سرمربی اقدامی حرفه‌ای بود

تمدید قرارداد ۳ ساله با فرهاد مجیدی، از اولین اقدامات حرفه‌ای سردار آجورلو بود و این اقدام نشان از این دارد که استقلال رو به جلو حرکت خواهد کرد. 

* امیدوارم استقلال از نظر مدیریتی ثبات داشته باشد

امیدواریم با کادر مدریتی جدید شرایط استقلال بهتر از قبل شود. بنده امیدوارم استقلال ثبات داشته باشد. با توجه به قرارداد بلند مدتی که با فرهاد مجیدی بسته شد، اگر افرادی که به هیات مدیره اضافه شدند هم ثبات داشته باشند، استقلال می‌تواند به روزهای خوب برگردد.

* بازگشت اسماعیلی و مظاهری به استقلال کمک می‌کند

مطمئنا استقلال باز هم نیاز به تقویت دارد. به نظر من پلی‌میکر یا هافبک طراح نداریم و یک دفاع وسط هم در مرکز خط دفاعی نیاز اصلی استقلال است.

فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری هم از بدنه استقلال و از نفرات ثابت فصل قبل هستند که مطمئنا بازگشت آن‌ها می‌تواند به تیم کمک کنند. درست است که اتفاقاتی افتاد و شاید نتوان به قول معروف آب رفته را به جوب بازگرداند ولی دو طرف می توانند مشکلات را به دست فراموشی بسپارند تا این دو بازیکن به شرایط ایده‌آل گذشته خود برگردند و به تیم کمک کنند.

* فرهاد مجیدی نسبت به گذشته باتجربه‌تر شده است

همیشه کار کردن در استقلال سخت است و همه نوع حواشی و مشکلات پیش روی مربیان استقلال و پرسپولیس وجود دارد. فرهاد مجیدی نسبت به چند سال گذشته پخته‌تر و با تجربه‌تر شده است و عملکرد بهتری دارد. امیدوارم امسال هم بتواند به استقلال کمک کند و شرایطی ایده‌آل برای هوادارن فراهم کنند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

           
      

 مطالب مرتبط:

جلسه سرمربی و مدیرعامل جدید استقلال برگزار شد/ آجورلو: انتظار قهرمانی در لیگ و آسیا را از مجیدی دارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار