محسن یوسفی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: با حضور آجورلو در استقلال آرامش در تیم و کادرفنی حکم‌فرما و استقلال از وضعیت تنش‌زای چند وقت اخیر خارج شد.

 

محسن یوسفی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* آجورلو عملکرد خوبی در پاس داشت

بیشترین شناختی که از آقای آجورلو داریم مربوط به دوران حضور ایشان در پاس است. پاس در زمان مدیریت ایشان دوران خوبی داشت و در خصوص انتقال پاس به همدان و اتفاقاتی که پس از آن رخ داد آقای آجورلو نقشی نداشتند.

* کاش تغییر مدیریت قبل از بازی با الهلال صورت می‌گرفت

با حضور آجورلو در استقلال آرامش در تیم و کادرفنی حکم‌فرما و استقلال از وضعیت تنش‌زای چند وقت اخیر خارج شد. اما کاش این تغییر مدیریت زودتر و قبل از بازی با الهلال انجام می‌شد. با این تغییر مدیریت ان‌شاالله آینده خوبی برای استقلال متصور خواهیم بود.

* تجهیز تمرینات استقلال کوچکترین وظیفه مدیریت است

اضافه کردن برخی تجهیزات به تمرین استقلال
از قبیل آمبولانس، ماشین لباسشویی و.. کوچیک‌ترین کاری است که مدیریت تیم باید انجام بدهد.
چون استقلال این امکانات اولیه را نداشت، این اتفاقات کوچک به چشم هواداران ما بزرگ می‌آید، هر چند برای اضافه کردن این امکانات هم باید از آجورلو تشکر کرد.

* با ماشین لباسشویی و آمبولانس نمی‌شود جام گرفت

ما منتظر اتفاقات بزرگتر و کسب جام در فصل پیش رو هستیم. با ماشین لباس شویی و آمبولانس جام به دست نمی‌آید. در حال حاضر این اقدامات کوچک هم مثبت بوده و مهم هستند. اما باید منتظر اقدامات بزرگتر با هزینه‌های میلیاردی همانند حل پرونده‌های انضباطی موجود در فیفا باشیم.
البته امیدواری ما این است که این کارهای کوچک مقدمه کارهای بزرگ باشد.

* اکثر ملی‌پوشان ایرانی لژیونر هستند

دلیل اینکه چرا استقلال برخلاف گذشته ملی‌پوشان زیادی ندارد این است که بازیکنان ایرانی زیادی در لیگ‌های مختلف اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس بازی می‌کنند و لیگ ما از بازیکنان درجه یک و ملی خالی شده است و به جز سه استقلال، سپاهان و پرسپولیس باقی تیم‌ها به ندرت بازیکن ملی‌پوش دادند.
قبلا در تیم‌های متوسط لیگ هم حداقل چند بازیکن ملی پوش داشتیم اما در حال حاضر اینگونه نیست.

* استقلال عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشت

به نظر من اگر استقلال بازیکنان فصل قبل را حفظ می‌کرد، با بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، می توانستیم بگوییم عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما به نظر من در نقل و انتقالات این فصل با توجه به از دست دادن چند مهره خوب اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاد و عملکرد خوبی در آن نداشت.

* مقابل الهلال روحیه برد نداشتیم و از پیش باخته بودیم

حضور بعضی بازیکنان واقعا در تیم تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر آن بازیکنان خارجی الهلال در این تیم حضور نداشتند، این تیم آنقدرها هم قدرتمند نبود. اگر استقلال بازیکنانش را حفظ می‌کرد قطعا قدرتمندتر از این مقابل الهلال حضور می‌یافت. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد اما مهم این است که اصول کار رعایت شود. اصول کار از نظر من یعنی اینکه قبل از بازی با الهلال تیم باید در آرامش کامل به سر می‌برد و روحیه برد به تیم تزریق می‌شد که متاسفانه هم هواداران و پیشکسوتان و هم بازیکنان و کادرفنی روحیه برد نداشتیم و از پیش باخته به این بازی نگاه می‌کردیم. به نوعی نگاه‌مان به این بازی، نگاه پناه بر خدایی بود و به لطف خدا و غیرت بچه‌ها دل بسته بودیم.
اما در فوتبال حرفه‌ای این حرف‌ها معنا ندارد و باید جو تیم را برای این بازی آماده می‌کردیم. البته درست است که گاهی اتفاقات فوتبالی در نتیجه بازی‌ها دخیل می‌شود اما ما فضا و جو تیم آماده بردن الهلال نکرده بودیم.

* در شهرستان نور مدرسه فوتبال دارم

من در حال حاضر در شهرستان نور مدرسه فوتبال دارم و در چند رده تیم‌داری می‌کنم. با ۶-۷ نفر از مربیان خوب در حال همکاری هستیم تا ان‌شاالله به فوتبالیست‌های شهر نور و همچنین فوتبال کشور خدمت کنیم و مطمئن باشید از این مجموعه در سال‌های آینده فوتبالیست‌های بسیار خوبی به کشور معرفی می‌شوند.
همچنین مدارک مربوط به مربیگری را با حضور در کلاس‌های مربوطه اخذ کردم و اگر هم شرایط برای مربیگری در تیمی مهیا بود، به آن فکر و تصمیم‌گیری می‌کنم.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

جلسه سرمربی و مدیرعامل جدید استقلال برگزار شد/ آجورلو: انتظار قهرمانی در لیگ و آسیا را از مجیدی دارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار