مهین کوره چیان

دیروز مهین کوره‌ چیان، یکی از اسطوره‌های باشگاه تاج، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

         

به گزارش استقلال نیوز، بزرگان ورزش هر کشوری سند هویت ارزش‌های فرهنگی آن کشور هستند و طبیعتا موجب سرفرازی مجموعه‌ای که در آن پرورش یافته‌اند.

مکتب تاج، دانشگاه سربلند تاریخ ورزش ایران است، جایی که چهره‌های فراوانی تقدیم ملت ایران و جهان کرده است، قطعا روزی که جسم مادی این عزیزان را در کنار خود نداشته باشیم، بدیهی ترین کار ممکن، ارسال پیام‌های تسلیت، برای ایجاد حس آرامش در جامعه‌ای است که دچار فقدانی بزرگ شده و همچنین تقدیم احترام به مقام معنوی و ارزشی آن عزیزان است.

قطعا باشگاه تاج(استقلال) ایران که مهد پرورش بسیاری از بزرگان است مانند هر باشگاهی در جهان باید در این لحظات تلخ تاریخی پیش قدم باشد، اما متاسفانه رویه‌ای در این سال‌ها بر باشگاه حاکم بوده که در بسیاری از موارد این مهم در قبال بزرگان یا اصلا صورت نگرفته یا با کندی بسیاری همراه بوده، بخشی از آن به دلیل عدم آگاهی مدیران از تاریخ پرشکوه باشگاه بزرگ تاج و بخش دیگر آن به خاطر کج سلیقگی و حتی داشتن نگاه‌های غیر ورزشی است.

متاسفانه باشگاه استقلال ایران، خصوصا در سال‌های اخیر نه تنها در این موارد دچار ضعف بسیار و ناتوان بوده بلکه گاهی با صدور پیام‌های تسلیت نامتناسب با جایگاه باشگاه، شان اطلاع رسانی، خصوصا در حد نام یک باشگاه بزرگ را نیز خدشه دار کرده تا جایی که حتی پیام‌های تسلیت غیر ورزشی از سوی باشگاه نیز مرتبا صادر شده است!

روز گذشته چهره بزرگ دیگری از باشگاه تاج ایران از میان ما پرکشید و جاودانه شد اما باشگاهی که خانه این بزرگِ ورزش ایران است تاکنون پیامی صادر نکرده، این در حالیست که ضمن احترام به همه از دست رفتگان، برای درگذشت بستگان فلان عضو هیات مدیره، مدیر یا معاون باشگاه و حتی افرادی بی‌ارتباط با باشگاه و ورزش، سابقه ارسال پیام‌های تسلیت رسمی وجود دارد!

در پایان ضمن تسلیت دوباره درگذشت غم انگیز جاویدنام مهین کوره چیان امیدواریم پیام‌های انتقادی هواداران تاج بزرگ در ارتباط با سکوت عجیب مدیران باشگاه استقلال ایران در برابر فقدان این اسطوره بزرگ باشگاه تاج(استقلال) ایران شنیده شده و هر چند با تاخیر، نهایتا پیام تسلیت رسمی از سوی مدیران باشگاه صادر شود.

 

به قلم مهدی پریزاد

اخبار تیم استقلال

 


 مطالب مرتبط:

در جلسه مجمع باشگاه استقلال آجورلو به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار