اکبر کارگرجم

پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال و تاج گفت: استفاده از کمک داور ویدئویی می‌تواند کمک زیادی به داوری ایران کند و شائبه‌هایی که در خصوص داوری وجود دارد را از بین ببرد.

          

اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص پیروزی دیشب تیم ملی ایران مقابل امارات صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

                      

* بازی تیم ملی ایران و امارات چطور دیدید؟

بازی خوبی بود که با یک نتیجه خوب هم همراه شد. امارات آن‌طور که فکر می‌کردیم خوب بازی نکرد و تیم قدرتمندی نشان نداد منتها بچه‌های ما هم انگار اماراتی‌ها را دست کم گرفته بودند و آن بازی همیشگی خود را ارائه نکردند. اما در مجموع مهم نتیجه بود که خوشبختانه بدست آمد.

* با این پیروزی، شرایط بسیار خوبی برای صعود به جام جهانی داریم..

بله، ما سه بازی انجام دادیم و ۹ امتیار به دست آوردیم و تیم دوم هم کره جنوبی است که ۷ امتیاز دارد و باقی تیم ها ۲ یا یک امتیازی هستند. اگر سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی کره جنوبی را ببریم صعودمان تا حدود زیادی به جام جهانی قطعی می‌شود.امیدوارم بازیکنانمان با تمرکز مقابل کره‌جنوبی قرار بگیرند چون بازی سختی با این تیم داریم.

* دیشب VAR نقش مهمی در پیروزی تیم ملی داشت..

بله، ابتدا داور دفاع ما را اخراج کرد و یک خطا چسبیده به محوطه جریمه برای امارات گرفت اما VAR چک کرد و پس از چند دقیقه آفساید بازیکن امارات اعلام شد و داور هم کارت قرمز خود را پس گرفت.اگر ما ده نفره می‌شدیم، نتیجه بازی صفر بر صفر بود نزدیک ۳۵ دقیقه باید ده نفره در زمین امارات بازی می‌کردیم که کار بسیار سختی بود و شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. به نظر من کمک داور ویدئویی و تکنولوژی کمک زیادی به تیم ملی کرد و این بار شانس با ما یار بود.

* خیلی‌ها معتقدند باید از VAR در لیگ ایران هم استفاده شود، نظر شما چیست؟

بله، به نظر من از VAR باید در لیگ هم استفاده شود. درست است که اشتباه داوری جزیی از فوتبال است، اما استفاده از کمک داور ویدئویی می‌تواند کمک زیادی به داوری ایران کند و شائبه‌هایی که در خصوص داوری وجود دارد را از بین ببرد.

* تیم‌های عربی ضعیف شده اند یا اینکه تیم ملی ما بسیار قوی است؟

در آن زمان که ما بازی می‌کردیم تیم ملی بسیار قدرتمندی داشتیم و هم از نظر فنی و هم تاکتیکی و هم بازیکن تیم فوق‌العاده‌ای بودیم.به نظر من تیم‌های عربی در گذشته قوی‌تر از حال بودند مثل تیم ملی کویت، امارات، بحرین و.. که الان نسبت به قبل بسیار ضعیف شده‌اند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

اخبار تیم ملی

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ با پیروزی مقابل امارات جام جهانی نزدیک‌تر از همیشه؛ این بار VAR با ایران یار بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار