مهدی فنونی زاده

مشکلات فراوان باشگاه استقلال در دوران مدیران پیشین باعث شد که خیلی از پیشکسوتان به ناچار به مسائل ریز و درشت مدیریتی ورود کنند و جایگاه خود را تنزل بدهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) از آن دسته بزرگانی است که سال ها برای استقلال و پیراهن آن تلاش کرد و یکی از محبوب ترین پیشکسوتان استقلال است.  

چند روز قبل مهدی فنونی زاده پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال در پستی اینستاگرامی به هواداران این تیم وعده داد که مراحل بازگشت یکی از بازیکنان تیم آکادمی باشگاه استقلال که به تازگی قرارداد خود را فسخ کرده بود را فراهم خواهد کرد.

اینکه پیشکسوتان عزیز ما دغدغه هواداران را دارند و به دنبال خوشحالی آن‌ها هستند، قابل تحسین است اما این دغدغه باید به گونه‌ای باشد که به جایگاه و بزرگی این افراد خدشه وارد نشود.
مهدی فنونی‌زاده که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و زمانی عنوان سومین بازیکن برتر قاره کهن را به خود اختصاص داد، نباید خود را بازیچه دست عده‌ای معلوم‌الحال و در فضای مجازی قرار داده و شان و جایگاه خود را پایین بیاورد.

قبول داریم که باید به فکر حفظ و پرورش استعداد‌های آینده‌دار استقلال بود اما اینکه بزرگی همچون فنونی‌زاده بخواهد در انظار عموم با خواهش و تمنا رضایت بازیکنی که هیچ نام و نشانی ندارد و شاید در آینده هم بی نام و نشان بماند را برای بازگشت به استقلال جلب کند، به هیچ عنوان در شان او نیست.
اینگونه مسائل را می‌توان در خفا و در قالب مشورت با همفکری به مسئولین باشگاه و سرمربی تیم اطلاع داد و اما اعلام آن در فضای مجازی قداست و جایگاه این بزرگان را نشانه می‌گیرد.
با احترام به تمامی استعدادهای آینده‌دار این مرز و بوم، یک بازیکن آکادمی باید آرزوی انداختن عکس با چنین بزرگانی را داشته باشد چه برسد به پوشیدن لباس مقدس استقلال..

بزرگان باشگاه استقلال(تاج) همچون آقایان جباری، فنونی زاده، فریبا، عبداللهی، نوری، رجبی، کارگرجم، مراغه‌چیان و.. همگی سرمایه‌های این باشگاه هستند و باید در روزهایی که فضای مسموم مجازی به هیچکس رحم نمی‌کند از آن‌ها مراقبت کرد.
این بزرگان سال‌ها برای بالا بردن پرچم باشگاه بزرگ استقلال زحمات فراوان کشیده‌اند تا امروز ما با افتخار بگوییم هوادار و عاشق استقلالیم.
‌‌
و در پایان، آقای مهدی فنونی زاده عزیز با دوری از برخی افراد معلوم‌الحال که قصدی جز سو استفاده و کسب درآمد از نام و جایگاه شما ندارند، لطفا همچنان برایمان بزرگی کن و بزرگ بمان..

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

قابل توجه وطن فروش خود فروخته؛ استقلال از ساده ترین امکانات محروم است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار