بهناز طاهرخانی

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: برای تمامی تیم ها احترام و ارزش قائل هستم اما با افتخار باید بگویم که طرفداران سر سخت استقلال هستم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال بانوان ایران با برتری در برابر بنگلادش و اردن موفق شد برای نخستین بار در تاریخ جواز حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را کسب کند و موفق شود تاریخ سازی کند.

بهناز طاهرخانی کاپیتان تبم ملی فوتبال بانوان ایران در گفتگو با ایلنا، در  این خصوص، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

           

 

* برتری برابر بتگلادش و اردن صعود به جام ملت های آسیا؟

قبل از هر چیز باید این اتفاق بزرگ را به همه تبریک بگویم چرا که ما موفق شدیم تاریخ‌سازی کنیم و برای نخستین بار در جام ملت‌ها حضور پیدا کنیم. فکر می‌کنم یکی از مهم ترین دلایل این صعود برگزاری ۴ ماه تمرینات پر فشار و مداوم و خوبی بود که ما داشتیم. اتحاد و همدلی تیمی ما نیز نقش پررنگی در این صعود داشت. بچه ها در این مدت بسیار تلاش کردن و با اراده و پشتکار خود این صعود را رقم زدند. از طرفی نباید از تلاش‌های کادرفنی نیز چشم پوشی کنیم آنها بدون هیچ چشم داشتی برای ما کار کردند.

حمایت‌های عزیزی خادم و خانوم موسوی و کارهای که فدراسیون فوتبال انجام دادند از جمله سفر با پرواز اختصاصی، استفاده از لباس های متحدالشکل برای نخستین بار برای بانوان و برگزاری باز‌ی‌های دوستانه کارهای مثبتی بود که توسط فدراسیون نیز انجام شد تا این موضوع انگیزه‌های ما را بالا ببرد و ثمره تمامی این رخدادها و برنامه ریزی ها باعث صعود ما به جام ملت‌ها شد.

* حضور در جام‌ملت‌ ها؟

دور جدید تمرینات تیم ملی با حضور بازیکنان آغاز شده است و کادرفنی مطمئنا برای حضور هرچه بهتر ما در این مسابقات برنامه ریزی کرده است و مسلما ما به دنبال رقم زدن افتخارات جدیدی هستیم. از طرفی به طور حتم فدراسیون فوتبال نیز بیشتر از گذشته از ما حمایت خواهد کرد تا ما بتوانیم با روحیه و قدرت بیشتری بتوانیم در جام ملت‌ها شرکت کنیم و نتایج بهتری را کسب کنیم. همچنین حالا با این صعود نگاه همه نسبت به تیم ملی بانوان تغییر کرده است و انتظارات از ما بالاتر رفته است.  ان‌شاالله با دعای مردم و کمک خدا بتوانیم برای نخستین بار در جام جهانی حاضر شویم و مسلما این بزرگترین هدف ما خواهد بود.

بهناز طاهرخانی

* قرار گرفتن در بین برترین بازیکنان آسیا؟

خیلی خوشحال هستم که در بین ۶ بازیکن برتر آسیا حضور دارم. شک نکنید این موضوع انگیزه من را برای حضور در ادامه مسابقات چند برابر خواهد کرد. از طرفی باید بگویم این یک عنوان تیمی بود و اگر کمک سایر بچه ها نبود این اتفاق هرگز برای من رخ نمی داد و از همینجا از تک تک بازیکنان تشکر میکنم.

* طرفدار کدام یک از تیم های سرخابی هستید؟

من برای تمامی تیم ها احترام و ارزش زیادی قائل هستم اما با افتخار باید بگویم که طرفدار استقلال هستم و از طرفداران سر سخت این تیم هستم.

اخبار تیم ملی بانوان ایران

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار