توهین برنامه شبکه 5 به استقلال

بی شرمی نماد این روزهای تنها رسانه تصویری کشور است که به دست نااهلان اداره می شود.

         

به گزارش استقلال نیوز، در صدا و سیمای میلی، که به دلیل رویکرد یک طرفه مخاطبی برای خود باقی نگذاشته است راهکار جدیدی خلق شده است!

توهین کن تا دیده شوی!

روز گذشته در یکی از برنامه‌های بی‌مخاطب شبکه تهران مجری بی‌شخصیت و بی‌فرهنگ با توهین به سرمربی استقلال و دستیاران ایشان حاشیه ساز شد که با پاسخ باشگاه استقلال مبنی بر شکایت از مراجع قانونی مواجه شد.

اما در کمال تعجب این افراد معلوم الحال مجددا امروز با ژست حق به جانب شکایت باشگاه استقلال را به سخره گرفته و توهین‌های بی‌شرمانه خود را شوخی قلمداد کردند!

در سازمانی که بی‌اخلاقی بیداد می‌کند باید هم مجریانی بر قاب تلویزیون خودنمایی کنند که هنوز فرق توهین و شوخی را نمی‌دانند!

این رفتار زشت از سوی صدا و سیمای که طی ماه‌های گذشته تا توانسته با راهکارهای مختلف علیه استقلال حاشیه‌سازی کرده، زنگ خطری است که گویا قدرت‌های مافیایی پس از آرامش نسبی ناشی از تغییرات مدیریتی برای به حاشیه کشیدن استقلال دوباره دست به کار شده اند.

حال که تیم مورد حمایت مسئولین سیاسی، نتوانسته همچون ۸ سال گذشته از سوی وزارت ورزش حمایت شود به دنبال تخریب استقلال با استفاده از سازمان‌های تحت امرشان هستند.

به گزارش استقلال نیوز، این توهین‌ها و این رفتارها اگر از سوی باشگاه استقلال همچون گذشته با مماشات ختم به خیر شود دیگر اعتمادی به مسئولین و مدیران فعلی نخواهیم داشت و مطمئنا امیدمان از این تیم مدیریتی نیز به ناامیدی تبدیل خواهد شد.

ااخبار اختصاصی استقلال نیوز

   

 


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال(تاج) نسبت به توهین مجری صدا و سیما واکنش نشان داد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار