محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: فصلی سخت و لیگی دشوار در پیش رو داریم و برای ما بسیار مهم است که بازی‌ها را با پیروزی بر هوادار شروع کنیم.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص آخرین شرایط این باشگاه صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* وضعیت استقلال را چگونه می‌بینید؟    

خدا را شکر آرامش به تیم برگشته است و خوشحالیم که فعلا حاشیه‌ها کنار رفته‌اند. اگر زمین تمرین ثابتی هم برای تیم فراهم شود که می‌شود.

ان‌شاالله این بازیکن خارجی هم که به تازگی جذب شده بازدهی خوبی داشته باشد و بتواند به استقلال کمک کند و از مهره‌های کلیدی تیم شود.

* گفته می‌شود با دو بازیکن خارجی دیگر هم  قرارداد امضا خواهد شد..

اگر دو بازیکن خوب خارجی دیگر هم به استقلال اضافه شوند، عالی می شود. چون فصل فصلی سخت و لیگی دشوار در پیش داریم و همانطور که قبلا هم گفتم هواداران از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان فقط و فقط قهرمانی می خواهند. چون سال‌های سال است ناراحت این قضیه هستند که حق استقلال خورده شده و نتوانسته به قهرمانی برسد. با توجه به شرایطی که امسال پیش آمده به امید خدا امیدواریم که به قهرمانی برسیم.

* بازی اول استقلال در لیگ با هوادار خواهد بود، این بازی را چطور می‌بینید؟

بسیار مهم است که لیگ برای ما با برد و سه امتیاز مقابل هوادار شروع شود چون استارت اولیه لیگ بسیار حائز اهمیت است. بچه‌ها باید دست به دست هم بدهند امسال را با قدرت و صلابت شروع کنند و به امید خدا قهرمان لیگ شوند.

* امروز خاکبرداری کمپ شادروان حجازی آغاز شد و طبق وعده مدیران از نیم فصل آماده بهره برداری خواهد شد..

این کار باید در سال‌‌های قبل انجام می‌شد و تا الان مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت. هر چند دیر اما خدا را شکر آقای آجورلو آمد و چنین کاری را انجام داد. 

آقای آجورلو شروع خوبی داشت و استار خوبی برای کمک به استقلال و حل مشکلات زد. کمپ حجازی دارای موقعیت جغرافیایی و محیط خوبی برای تمرین است و می‌تواند کمک خوبی برای استقلال باشد.

البته اگر آقای آجورلو بتواند دو زمین را مورد بهره برداری قرار دهد استقلال دیگر مشکل زمین تمرین نخواهد داشت. امیدوارم این تعمیرات زودتر انجام شود تا بازیکنان از چند ماه آینده بتوانند از این زمین تمرین استفاده کنند.

* در خصوص اضافه شدن روزبه چشمی چه نظری دارید؟

روزبه چشمی از بازیکنانی است که چندین سال در استقلال بازی کرده و با تیم و بازیکنان آشنایی دارد که می‌تواند هم به خود او و هم استقلال کمک کند. روزبه چشمی بازیکنی است که هم از لحاظ اخلاقی و‌ هم فنی شرایط مطلوبی دارد و اگر از آمادگی کامل برخوردار باشد قطعا از ابتدای لیگ می‌تواند کمک حال استقلال باشد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

جلسه مدیران پیشین استقلال با مصطفی آجورلو؛ چهره های منفور در جمع محبوبها!

عملیات بازسازی کمپ ناصر حجازی آغاز شد/ ساخت چمن مصنوعی در ضلع جنوبی زمین اصلی!

قرارداد کوین یامگا با استقلال بسته شد؛ بازهم معرفی بازیکن به بدترین شکل ممکن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار