رضا رجبی

یشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ترس من از این این که بازسازی کمپ حجازی حدود ۶ یا ۷ ماه طول خواهد کشید و در این حین دوباره مشکل زمین تمرین باعث شود که از کورس قهرمانی عقب بیافتیم.

 

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص آخرین وضعیت این روزهای تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز لیگ، شکست تحقیرآمیز شب گذشته تیم پیروزی(پرسپولیس) مقابل الهلال و همچنین پست اینستاگرامی خود علیه محمد تقوی صحبت‌‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* به نظر می‌رسد آرامش نسبی به استقلال برگشته..

حق استقلال خیلی بیشتر از این‌ها است، اما متاسفانه در زمان مدیریت قبلی آنقدر تنش برای این باشگاه ایجاد کردند که آرامش که معمولی‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین فاکتور برای یک تیم است، برای ما تبدیل به موضوعی رویایی شده است.اما به طور کلی صد در صد شرایط تیم بسیار بهتر از زمان آقای مددی است. وعده‌های که آقای آجورلو دادند و کارهای که دارند انجام می‌دهند و همچنین آسوده خاطر شدن هواداران  نشان دهنده این است که شرایط بسیار بهتر از گذشته پیش می‌رود و امیدوارم کادرفنی از این موقعیت استفاده کند، بیشتر وقت بگذارد و انشالله امسال حتما بتوانند یک جام را با هواداران هدیه کنند.

* کمپ شادروان حجازی هم در حال بازسازی است..

ترس من از این این که بازسازی کمپ حجازی حدود ۶ یا ۷ ماه طول خواهد کشید و در این حین دوباره مشکل زمین تمرین باعث شود که از کورس قهرمانی عقب بیافتیم. به نظر من باید ابتدا یک زمین تمرین ثابت برای تیم در نظر بگیرند و در کنار آن کمپ حجازی را هم بازسازی کنند تا کادرفنی دغدغه زمین تمرین نداشته باشد.چون فتح‌الله‌زاده متولی ساخت کمپ حجازی بود، مدیران قبلی هیچ قدمی برای بازسازی آن برنداشتند. ان‌شاالله زیر ساخت خوبی برای کمپ حجازی در نظر بگیرند چون این کمپ می‌تواند به استقلال کمک کند.

* گویا با آرارات برای اجاره کمپ تمرینی به توافق رسیده‌اند..

از وضعیت فعلی زمین آرارات اطلاعی ندارم. قبلا در این زمین بارها فوتبال بازی کردم. در گذشته زمین آرارات سفت بود اما امیدوارم حالا دیگر این مشکل را نداشته باشد. واقعا خنده‌دار است، تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده در به در زمین تمرین باشد‌.

* الهلال دیشب باختی تحقیرآمیز به تیم‌پیروزی(پرسپولیس)تحمیل کرد..

من در پیش‌بینی‌هایم گفته بودم و می‌دانستم اینگونه می‌بازند. وقتی قبل از سفر به عربستان طوری وانمود کردند که مردم گمان کنند سعودی‌ها کارشکنی کرده‌اند، مشخص بود که دارند فرار به جلو می‌کنند. ضمن اینکه در جریان بازی کادرفنی پر ادعا مخصوصا آقای مطهری که ادعای تئوریسین بودن دارد اصلا نفهمیدند که الهلالی‌ها چه فوتبالی بازی می‌کنند. معلوم بود الهلال در سمت چپ پرسپولیس برنامه دارد و من از دقیقه ۵ گفتم این‌ها از این جناح گل می‌خورند. دوست من که مربی نیست متوجه شد که این‌ها باید بازی بلند انجام می‌دادند تا بازی را به زمین الهلال ببرند. الان هم این باخت را گردن این و آن می‌اندازند‌ ولی باز هم به نظر من خیلی شانس آوردند که ۵-۶ گل نخوردند. مربی‌گری تشخیص، تغییر و بهبود در جریان بازی است و شکست دیشب پیروزی(پرسپولیس) نشان داد که امروزه چقدر بحث فنی، دانش و فلسفه فوتبال مهم است.

* الهلال قوی تر شده بود یا استقلال مقابل الهلال خوب بود؟

‌باید صادقانه صحبت کرد. هم الهلال بهتر شده بود هم اینکه استقلال بهتر از پیروزی(پرسپولیس) بازی کرد. الهلال در بازی دیشب فوق‌العاده دونده‌تر بود. شش هفته از لیگ عربستان گذشته است و این تیم کاملا در جریان بازی قرار داشت. اینکه الهلال بعد از بازی با استقلال در لیگ عربستان نتایج خوبی نگرفت هم به این دلیل است که آن‌جا تیم‌ها از هم شناخت دارند. گروه آنالیز فنی تیم پیروزی(پرسپولیس) در بازی دیشب فوق العاده صفر بود و بد عمل کرد. استقلال مقابل الهلال رو به جلو بازی کرد و هر وقت در زمین این تیم حضور پیدا کرد، موقعیت ایجاد کرد.

* در پستی اینستاگرامی شدیدا محمد تقوی را به باد انتقاد گرفتید..

تاسفم از این است که پیشکسوتان خودمان برای طعنه زدن به استقلال می‌گفتند پیروزی(پرسپولیس) الهلال را می‌برد. امثال تقوی آدم‌های حراف هستند. من در اینستاگرام هم در این خصوص مطلب نوشتم‌.این آقا خوب حرف می زند، خوب کروات می‌زند و الان هم که باد مزدک پرسپولیسی به او خورده و او را تکان داده است. اصلا یک ذره به فکر هوادار و اینکه چه می‌گوید،  نیست. این‌ها دنبال منافع خودشان هستند و خدا را شکر زمان همه چیز را ثابت می‌کند.

* بازی آغازین لیگ مقابل هوادار را چطور می‌بینید؟

نمی خواهم فاز منفی بدهم. ما در پستی بازیکن خارجی گرفتیم که غفوری و موسوی را داشتیم. ما پلی‌میکر نداریم و فرشید اسماعیلی را از دست دادیم، بازیکن گلزن هم نداریم.بازیکن خارجی حداقل ۳ ماه زمان می‌خواهد تا با تیم هماهنگ شود. کجای دنیا سراغ دارید سه روز دیگر لیگ شروع می‌شود اما هنوز بازیکن نگرفته‌اند تا دوباره بهانه جور شود که این بازیکنان دیر آمدند و هماهنگ نشدند. شما مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و.. را از دست می‌دهی و می‌روی دنبال بازیکن خارجی که آیا جواب بدهد یا نه! اما در کل این فصل به استقلال امید داریم و امیدواریم مقابل هوادار هم به پیروزی برسیم.

 

 

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

جلسه سرمربی و مدیرعامل جدید استقلال برگزار شد/ آجورلو: انتظار قهرمانی در لیگ و آسیا را از مجیدی دارم

بیانیه مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال/ باشگاه قوی، قدرتمند و ثروتمند می‌سازیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار