عنایت الله آتشی

اولین مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: به استقلال عرق و تعصب دارم، من استقلال را به وجود آوردم. من زجر و زحمت کشیدم و سه‌ سال تمام شبانه‌روز برای حفظ استقلال خون جگر خوردم.

       

به گزارش استقلال نیوز، عنایت‌الله آتشی اولین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال(تاج) بعد از انقلاب اسلامی، یکی دیگر از افرادی بود که در جلسه روز گذشته مدیران ادواری باشگاه استقلال که به درخواست مصطفی آجرلو و به‌میزبانی علی فتح‌الله‌زاده برگزار شد، شرکت کرد.

وی در گفت‌وگو با فرهیختگان درخصوص برگزاری این جلسه و صحبت‌های رد و بدل شده، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

             

* جلسه مدیران فعلی و سابق استقلال؟

بنده فقط به این جلسه دعوت شده بودم و مسئولیتی در جلسه فوق نداشتم و نمی‌توانم صحبتی در این زمینه داشته باشم چون محور اصلی دیگران بودند و من فقط به‌عنوان میهمان برای اولین‌بار به چنین جلسه‌ای دعوت شده بودم. بنده حدود 40سال پیش و بعد از انقلاب به‌عنوان اولین مدیر فعالیتم را در باشگاه استقلال آغاز کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم، البته تا جایی که مطلع شدم چنین جلساتی تا به‌حال برگزار نشده بود هرچند اگر هم بوده باشد من را دعوت نکرده بودند و من خودم برای اولین‌بار بود که خدمت دوستان می‌رسیدم، بنابراین درخصوص محتوای جلسه فوق و آنچه گذشت نمی‌توانم صحبت کنم چون اظهارنظر خاصی نداشتم و فقط مستمع بودم، آن‌هم به‌خاطر اینکه همه مدیران دعوت شده بودند و من را هم دعوت کردند؛ اما درخصوص گذشته استقلال هر چه بخواهید من در خدمت هستم.

* غیبت افرادی مانند واعظ‌آشتیانی، افشارزاده و محمدحسین قریب؟

از این موضوع مطلع نیستم و باید علت را از خودشان بپرسید. من اطلاعی ندارم که این عزیزان دعوت شده بودند یا خیر.

* آیا نتایج اتفاقات و تحولات باشگاه استقلال را دنبال می‌کنید یا خیر و اینکه آیا هنوز به این باشگاه تعصب دارید؟

صددرصد، عرق و تعصب چه هست! من استقلال را به وجود آوردم. من زجر و زحمت کشیدم و سه‌سال تمام شبانه‌روز برای حفظ استقلال خون جگر خوردم حالا شما می‌گویید تحولات و نتایج و اتفاقات را دنبال می‌کنم یا خیر؟ مگر غیر از این هم می‌تواند باشد؟

* چون بعدها به‌سمت بسکتبال کشیده شد، کمتر فوتبال‌دوستان از این موضوع مطلع هستند که اولین مدیرعامل بعد از انقلاب باشگاه استقلال محسوب می‌شوید

من همان زمان هم بسکتبالیست خود باشگاه بودم. اگر آن زمان به‌ سمت مدیرعامل انتخاب شدم به‌عنوان کاپیتان‌مربی و بازیکن این تیم فعالیت می‌کردم. درواقع من از دهه۴۰ بازیکن استقلال بودم.

* دلایل ناکامی‌های حدود یک‌دهه اخیر باشگاه استقلال را در چه می‌دانید و اینکه آیا به هواداران این تیم حق می‌دهد که وزارت ورزش در این ناکامی‌ها مقصر بوده است یا خیر؟

من نمی‌توانم به این مسائل ورود کنم چون در حد و شرایط من نیست که بخواهم درخصوص آن صحبت کنم. به‌نظر من آن کسانی که بودند و مسئولیت داشتند باید این موضوع را از آنها بپرسید.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

جلسه مدیران پیشین استقلال با مصطفی آجورلو؛ چهره های منفور در جمع محبوبها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار