حواشی دیدار استقلال و هوادار

مسئولان استادیوم آزادی با هماهنگی سازمان لیگ از ورود تجهیزات تبلیغات محیطی باشگاه استقلال به ورزشگاه جلوگیری کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و هوادار تهران از ساعت 18:00 امشب چهارشنبه(28 مهر 1400) از هفته اول لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* در شرایطی که باشگاه استقلال  خواستار امتیازات تبلیغات محیطی بازی های این تیم در تهران شده و از روز گذشته اقدامات و نامه نگاری های لازم را در این زمینه انجام داده، امروز مسئولان این باشگاه تجهیزات تبلیغات محیطی خود را به استادیوم آزادی ارسال کرد.

* طبق هماهنگی های صورت گرفته تمامی تجهیزات تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال به استادیوم آزادی برای دیدار با هوادار ارسال شد اما مسئولان ورزشگاه از ورود این تجهیزات ممانعت به عمل آوردند. با این شرایط باید شاهد آغاز چالش باشگاه استقلال و سازمان لیگ باشیم.تصویر زیر نشان می دهد راننده ای که قصد داشت تجیهزات تبلیغات را به داخل استادیوم ببرد با ماموران ورزشگاه مواجه شد.

حواشی دیدار استقلال و هوادار

* در حالیکه کمتر از یک ساعت و نیم دیگر به شروع مسابقه دو تیم استقلال و هوادار تهران زمان باقی است اما دخالت برخی از عوامل که خود را به نوعی منتسب به باشگاه استقلال می‌دانند در جریان اجرای تبلیغات محیطی باعث شده که احتمال دارد این مسابقه از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لغو شود. ظاهرا برخی افراد قصد دارند تبلیغات محیطی اطراف زمین در این مسابقه را بدون مجوز و هماهنگی سازمان لیگ فوتبال تغییر بدهند. در حال حاضر مسئولان مشغول رایزنی برای حل این مشکل هستند.

* پیش از آغاز بازی، یاد و خاطره اصغر خلیلی پیشکسوت فوتبال گرامی داشته شد. همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی، یادبودی به عوامل ناجا اهدا شد.

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال در بازی امروز  با تبلیغ همراه اول روی پیراهنشان به میدان خواهند رفت. طرح پیراهن امروز به صورت موقت انجام شده و در بازی بعدی خانگی از پیراهن اصلی تیم استقلال رونمایی خواهد شد.

* علیرضا اسدی مدیرعامل و جهانگیر کوثری عضو هیات مدیره باشگاه هوادار به همراه ناصر فریادشیران، تماشاگر این بازی در ورزشگاه آزادی هستند.

* مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید تماشاگر ویژه این بازی است.امیرحسین حسین‌زاده، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی سه بازیکن رده امید استقلال هستند.

* پیش از آغاز بازی، فرهاد مجیدی و رضا عنایتی با یکدیگر خوش و بش کردند.

* گابریله پین مربی و کوین یامگا هافبک جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل آماده نشدن ضمانت بانکی‌شان در دیدار امروز (چهارشنبه) مقابل هوادار تیم‌شان را همراهی نخواهند کرد. این مشکل فقط برای این مسابقه است و از هفته دوم لیگ برتر این دو عضو خارجی تیم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم نخواهند داشت.

* از بلندگوی ورزشگاه صدای تشویق هواداران شنیده می‌شود که کیفیت خوبی ندارد.

* لباس عنایتی همرنگ لباس تیم هوادار است و داور تاکنون اقدامی برای عوض کردن لباس سرمربی هوادار نکرده است.

حواشی دیدار استقلال و هوادار

*‌ در ابتدای نیمه دوم سیداحمد موسوی مدافعی که در لیست مازاد استقلال قرار دارد با حضور در استادیوم آزادی با فرهاد مجیدی خوش و بش کرد.

* با شروع نیمه دوم داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که ووریا غفوری این توپ را به گل تبدیل کرد اما به دلیل آنکه بازیکنان دو تیم زودتر از ضربه وارد محوطه جریمه شدند این پنالتی تکرار شد و محسن حق‌شناس ضربه کاپیتان استقلال را دفع کرد. دقایقی بعد جعفر سلمانی اولین گل استقلال در لیگ بیست یکم را با پای چپ به ثمر رساند.

* نکته قابل توجه در دیدار امروز صحبت‌هایی است که فرهاد مجیدی کنار خط با بازیکنانش انجام می‌دهد. وی در جریان بازی چندین بار سیاوش یزدانی را با لقب دکتر خطاب کرد. 

* رضا عنایتی پیش از گل اول استقلال در کنار خط به دستیاران خود به صحبت پرداخت. 

* بعد از اعلام ضربه ایستگاهی به سود هوادار فرهاد مجیدی به شدت به کوپال ناظمی اعتراض کرد.

* بعد از اشتباه مدافع هوادار در دفع توپ رضا عنایتی بر سر وی فریاد زد.

* محمد دانشگر برای دقایقی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون بود و مجدداً به میدان بازگشت.

* سعید مهری که از دقیقه 46 مشغول گرم کردن بود حدود 5 دقیقه کنار خط طولی ایستاد تا مجوز حضور در زمین و تعویض را بگیرد. به هنگام ورود وی به زمین داور از او خواست گردنبندش را تحویل نیمکت‌نشینان بدهد.

* هنگامی که داور به سود استقلال پنالتی گرفت و ضربه غفوری توسط دروازه‌بان حریف برگشت داده شد رضا عنایتی به داور بازی اعتراض کرد. بازیکنان هوادار هم دروازه‌بان تیم‌شان را در آغوش گرفته و از وی تشکر کردند.

* بعد از پایان بازی بازیکنان هوادار به داوری معترض بودند.

* بعد از اینکه سوت مسابقه زده شد رضا عنایتی سرمربی هوادار با بیژن طاهری سرپرست استقلال و همین طور تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله مرادمند و رضاوند خوش و بش کرد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و هوادار تهران با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

* مهدی مهدوی‌کیا درباره بازی امشب استقلال و هوادار، عنوان کرد:

همیشه بازی اول لیگ سخت است اما امروز بازی برابری بود. آمده بودیم بازی بازیکنان امید را ببینیم که بد نبودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درباره برخورد فدراسیون با بازیکنانی که همکاری نمی‌کنند، گفت: وظیفه من نیست در این باره صحبت کنم اما همیشه دوست داشتیم بین باشگاه‌ها و تیم فوتبال امید تعامل باشد.

وی همچنین درباره اینکه آیا استقلال به شما بازیکن می‌دهد و در صورتی که 3 بازیکن بیشتر از تیم‌ها بگیرید بازی آن تیم لغو می‌شود، خاطرنشان کرد: من هفته پیش با مجیدی جلسه خوبی داشتم اما ما 3 بازیکن بیشتر از استقلال نمی‌بریم.

مهدوی‌کیا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه امروز اعلام شده بود شما 4 بازیکن می‌برید، گفت: ما به توافق رسیدیم که 3 بازیکن بگیریم. 4 بازیکن در لیست اولیه بود اما تصمیم قطعی 3 بازیکن است.

* حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و هوادار اظهار داشت:

داوری مشکل خاصی نداشت و خوب کار کرد. پنالتی که برای استقلال گرفت درست بود چون دروازه‌بان اول پای مهاجم و بعد توپ را زد.

وی با اشاره به تکرار ضربه پنالتی گفت: دوربین تلویزیونی این صحنه را به خوبی نشان نداد. اگر دروازه‌بان بیرون بیاید و توپ گل شود مشکلی نیست، گل پذیرفته می‌شود. تکرار ضربه پنالتی فقط در دو حالت امکان پذیر است و به این ترتیب یا بازیکنی از هوادار یا بازیکنی از استقلال پیش از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شده است.

کارشناس داوری در خصوص شوت بازیکن استقلال در دقیقه59 که در محوطه جریمه هوادار بلوکه شد و آبی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، عنوان کرد: در این صحنه هم فیلمبرداری خوب نبود و درست نشان نداد. صرفا برخورد توپ به دست نمی‌تواند منجر به اعلام خطا شود. باید شرایط این برخورد بررسی شود و ببینیم توپ در چه شرایطی و به کجای دست خورده است.

عسگری تصریح کرد: کوپال ناظمی در مجموع عملکرد خوبی داشت اما در یک صحنه برای هوادار ضربه ایستگاهی گرفت که باید فاصله دیوار دفاعی را تنظیم می کرد. متاسفانه نمی‌دانم چرا این فاصله را درست در نظر نمی‌گیرند؟ ایرادی ندارد که داور با قدم زدم، این فاصله را اندازه بگیرد. این مساله باعث اعتراض هوادار هم شد. دیوار دفاعی حدود دو متر جلوتر بود و در واقع خیلی راحت موقعیت یک ضربه خوب از هوادار گرفته شد. حتی فاصله یک متر هم در زدن ضربه خیلی تاثیر گذار است و تیم‌ها با استفاده از این ضربه می‌توانند به گل برسند. انتظار می‌رفت که داور با تجربه‌ای مانند ناظمی با دقت بیشتری در این صحنه کار می کرد.

* امیر حسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت و گویی اعلام کرد که قصد ندارد به تیم امید ملحق شود. وی گفت که در این باره با فرهاد مجیدی هم صحبت کرده است. این در شرایطی است که پیش از این مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید اعلام کرده بود که با فرهاد مجیدی برای حضور 3 استقلالی در تیم امید به توافق رسیده است. مهدوی کیا گفت: ما به توافق رسیدیم که 3 بازیکن بگیریم، پیش از این 4 بازیکن در لیست اولیه بود اما تصمیم قطعی 3 بازیکن است.

    

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ شروع خوب استقلال با هوادار؛ فرهاد نیمه مربیان را با جوانان برد!

هفته اول لیگ برتر/ تساوی استقلال و هوادار در نیمه نخست؛ بسیار پایین‌تر از حد انتظار!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل هوادار؛ شاگردان عنایتی اولین قربانی استقلال در مسیر قهرمانی؟

هفته اول لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: دوست ندارم در مورد فصل گذشته صحبت کنم؛ آجورلو در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را به حداقل رساند

هفته اول لیگ برتر/ جلسه هماهنگی دیدار استقلال و هوادار برگزار شد؛ استقلال آبی، سورمه ای و آبی می پوشد

هفته سی ام لیگ برتر/ حسن ختام لیگ با باخت مقابل سپاهان، بازیکنان استقلال بی انگیزه بودند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار