صادق درودگر

استفاده از تبلیعاتی محیطی و حق پخش تلویزیونی حق طبیعی باشگاه‌های حرفه‌ای است اما فدراسیون فوتبال به دلیل منافع مالی فراوان با آن مخالفت می‌کند.

              

به گزارش استقلال نیوز، در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی و همینطور حق پخش تلویزیونی و بسیاری از موارد مشابه حق طبیعی تمام باشگاه‌های فعال در مسابقات ورزشی و از اولین ملزومات ورزش و فوتبال حرفه‌ای است.

اکنون که مدیریت محترم باشگاه استقلال(تاج) ایران درخواست در اختیار گرفتن حق باشگاه از تبلیغات محیطی را دارد با واکنش غیرحرفه‌ای مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه می شود.

در آخرین نمونه آقای صادق درودگر حتی پا را فراتر گذاشته و در حوزه مسائلی دخالت می‌کند که به خود باشگاه و نهادهای بالادستی باشگاه مرتبط است و ارتباطی با ایشان ندارد اما بد نیست اشاره کنیم فردی که رابطه گرم و دوستانه‌ای با یک مجرم اقتصادی مانند حسین هدایتی داشته است چگونه توصیه هوشیاری به مدیران باشگاه بزرگ استقلال ایران می‌کند؟

خصوصا آنکه درودگر می گوید: "پشت پرده شرکت اسپانسر جدید باشگاه استقلال ایران، یک فرد بدهکار به فوتبال کشور است!" و ادامه می دهد که "از یک سوراخ دو بار گزیده نشویم!"

حرف من با آقای درودگر این است که برای اینکه از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم، اتفاقا در قدم نخست، فاصله گرفتن از افرادی همچون شما ضروریست، خصوصا کسانی که روزگاری همنشین حسین هدایتی بودند و در آن زمان از این سخنان نمی‌زدند!

چرا به جای فرافکنی، در مورد اصل ماجرا و حق هر باشگاه حرفه‌ای در مورد در اختیار قرار گرفتن حوزه تبلیغات ورزشی صحبت نمی‌کنید؟ بدیهی است که فدراسیون فوتبال و شرکت‌های همکار نمی‌خواهند به راحتی حق مسلم باشگاه‌ها را واگذار کنند، چرا که به خوبی از ارزش واقعی این قراردادها که از بهره‌مند شدن باشگاه‌ها از آن دریغ شده، آگاه هستند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 


مطالب مرتبط:

با اعلام باشگاه استقلال/ کارگزار جدید معرفی شد؛ کف قرارداد 500 میلیارد تومان

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار