شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: با اضافه شدن روزبه چشمی در آینده استقلال می تواند با کیفیت‌تر از این هم بازی کند.

 

شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار استقلال نیوز، در خصوص پیروزی امشب آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* درخشش یامگا مهم‌تر از برد امشب بود!

بازی خوبی بود. جدا از اینکه استقلال سه امتیاز بازی را گرفت مهم‌تر از برد امروز حضور بازیکن خارجی استقلال(کوین یامگا) بود که با کیفیت بالایی بازی کرد و من فکر می کنم ایشان در آینده مشکل خط حمله را حل و به استقلال کمک کند.

* چشمی به ترکیب اضافه شود استقلال کیفیت بهتری پیدا می‌کند

در تیم‌های بزرگی مثل استقلال چون هوادار فقط قهرمانی می خواهد نمی‌توان بازیکنان جوان زیادی به تیم اضافه کرد. باید در کنار باتجربه‌ها، کم‌کم جوان‌ها به تیم اضافه شوند. من فکر می‌کنم با اضافه شدن روزبه چشمی در آینده استقلال می تواند با کیفیت‌تر از این هم بازی کند.

* این ذوب آهن می‌تواند از مدعیان امتیاز بگیرد

امتیاز خارج از خانه آن هم سه امتیاز به استقلال کمک زیادی می‌کند. مضاعف بر اینکه این تیم ذوب‌آهن می‌تواند از تیم‌های دیگر که مدعی قهرمانی هستند امتیاز کسب کند و این بسیار مهم است.

* امتیازات هفته‌های آغازین در آینده به کار تیم می‌آید

همیشه چون تا هفته پنجم-ششم بازیکنان تیم‌ها در افت بدنی ناشی از تمرینات بدنسازی هستند و در کارهای تاکتیکی جا نیافتاده‌اند امتیازات این بازی‌ها برای تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند بسیار مهم است و در آینده به کمکشان می‌آید. سه امتیازی که مقابل ذوب‌آهن کسب شد می‌تواند کمک زیادی در روند رو به رشد تیم استقلال داشته باشد.

* در سیستم سه دفاعه، پیستون‌ها باید دوندگی زیادی داشته باشند

درست است که دو کلین شیت در دو بازی ابتدایی لیگ داشتیم اما فکر کنم مجیدی بخاطر ضعف خط دفاعی با سه مدافع مرکزی بازی می کند. امیدوارم اگر در آینده آمادگی بازیکنان بیشتر شود بتوانیم با چهار مدافع خطی بازی کنیم که این سبک بازی می‌تواند به روند هجومی استقلال کمک کند. در سیستم سه دفاعه دو پیستون ما باید دوندگی زیادی داشته باشند. در بازی با ذوب‌آهن وریا غفوری تا حدودی توانست این کار را انجام دهد ولی سلمانی در جناح چپ هنوز به حد پختگی نرسیده تا بتواند به استقلال در خط حمله کمک کند.

* هنوز برای صحبت در مورد مسائل تاکتیکی زود است

هنوز در آغاز لیگ هستیم و باید چهار پنج هفته بگذرد تا بتوانیم در مورد مسائل تاکتیکی تیم صحبت کنیم. تنها گرفتن امتیاز در این هفته‌ها برای قهرمانی مهم است. امیدوارم در پنج هفته اول حداکثر امتیازات را با دست آوریم.

* کار سختی مقابل تراکتور نخواهیم داشت

با شرایطی که در تراکتور می‌بینم استقلال کار سختی مقابل این تیم نخواهد داشت. البته تیم‌ها همیشه با انگیزه بالا مقابل استقلال ظاهر می‌شوند و تراکتور هم از این قائده مستثنی نیست. امیدوارم بازیکنان استقلال شنبه آینده هم با حداکثر توان مقابل تراکتور ظاهر شوند و با کسب سه امتیاز موجب خوشحالی هواداران شده و امیدواری برای قهرمانی را به حداکثر برسانند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

                   

    


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ استقلالِ فرهاد فولادشهر را ذوب کرد؛ یامگا ستاره جدید آبی‌ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار