بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: بیشترین مشکلی که در ترکیب استقلال به چشم می آید نبود یک هافبک بازیساز است تا در مواقعی که بازی گره می خورد بتواند تیم را از مخمصه نجات دهد.

 

بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز، در خصوص پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن و شرایط آبی پوشان در این فصل صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

   

* بازی شب گذشته با ذوب آهن را چطور دیدید؟

استقلال توانست در خانه حریف با نتیجه دو بر صفر به برتری برسد و این می‌تواند شروع بسیار خوبی برای این تیم باشد. با توجه به اینکه استقلال هفته اول هم مقابل هوادار به پیروزی رسیده بود، با کسب امتیازات کامل این دو بازی خود را جز مدعیان لیگ نشان داد که بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم بردهای استقلال ادامه دار باشد‌.

* همه از بازی خوب کوین یامگا تعریف می کنند

کوین یامگا بازیکن خوب و باهوشی است. مهاجمی که اگر بخواهیم او را آنالیز کنیم می بینیم از کمترین موقعیتی که بدست می آورد، بیشترین استفاده را می کند و همواره سعی می کند خود را در موقعیت گل قرار بدهد. گل اولی هم که به ثمر رساند در بین ۵ مدافع ذوب آهن چرخید و با تیزهوشی توپ را وارد دروازه کرد و نشان داد که مهاجم فرصت طلبی است.

* به نظر می رسد کار خرید یک مهاجم خارجی دیگر هم در مراحل پایانی قرار دارد 

به نظر من استقلال بیشتر از مهاجم به یک هافبک بازیساز احتیاج دارد‌ و امیدوارم این مشکل هم حل شود. اینکه می‌خواهند یک مهاجم دیگر جذب کنند، شاید خواسته ای بود که فرهاد مجیدی دارد اما بیشترین مشکلی که در ترکیب استقلال به چشم می آید نبود یک هافبک بازیساز است تا در مواقعی که بازی گره می خورد بتواند تیم را از مخمصه نجات دهد.

* بازیکنان جوان استقلال در این دو بازی عملکرد خوبی داشتند..

من قبلا هم مصاحبه کردم و گفتم امسال فرهاد مجیدی ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را به کار گرفته و امیدوارم این جوان ها در استقلال جواب بدهند‌.

حسین زاده واقعا فوتبالیست خوبی است اما مقداری نیاز به تجربه بیشتری دارد تا از آن حالت عجول بودن در بیاید و مثل یک بازیکن باتجربه بازی کند. امیدوارم با مرور زمان و بازی به بازی بهتر شود و بتواند در ترکیب استقلال جا بیافتد.

* در بازی دوستانه پیشکسوتان استقلال و قاسم آباد، مثل دوران جوانی هتریک کردید..

در آن زمان که من بازی می کردم چون زود مطرح شده بودم و زمان زیادی اسمم را شنیده بودند، فکر می‌کردند سن و سال زیادی دارم و می‌گفتند نمی خواهی بازنشسته شوی؟ بعد که فوتبال را کنار گذاشتم، گفتند چرا اینقدر زود فوتبال را کنار گذاشتی!؟

البته الان 41 سال سن دارم و مقداری هم اضافه وزن پیدا کردم که بعد از کنار گذاشتن فوتبال طبیعی است. یک بازیکن حرفه ای وقتی فوتبال را کنار می‌گذارد دیگر آن فشار تمرینات قبل را ندارد و بسیاری از چیزهایی که در گذشته رعایت می کرد مانند خوردن غذا و.. را رعایت نمی کند. به هر حال قصد دارم مجددا تمریناتم را از سر بگیرم تا به وزن و اندام ایده آل خود برسم.

بازی دوستانه پیشکسوتان یک حالت نمادین دارد و چون مردم دوست دارند ما را از نزدیک ببیند، ما هم در این بازی ها شرکت می کنیم. به هر حال بازی دوستانه یا رسمی ندارد، ما دوست داریم برنده باشیم و گل بزنیم. گل زدن حتی وقتی با دوستانت هم بازی می کنی لذت بخش است.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار