حواشی دیدار استقلال و تراکتور

مهاجم خارجی جدید تیم فوتبال استقلال(تاج) به دلیل ناهماهنگی برای دقایقی اجازه حضور در جایگاه CIP ورزشگاه آزادی را پیدا نکرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریز از ساعت 18:00 امشب شنبه(8 آبان 1400) از هفته سوم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

*هنگامی که سیدحسین حسینی مشغول گرم کردن بود رشید مظاهری به سمت تراکتوری‌ها رفت و برخورد گرمی با برخی از بازیکنان و عوامل فنی این تیم داشت. مظاهری دو فصل پیش در تراکتور بازی می‌کرد.

* سعید مهری هافبک تیم فوتبال استقلال نیز که سابقه بازی در تراکتور را دارد پیش از شروع مسابقه با اعضای این تیم تبریزی خوش و بش کرد.

* فرهاد مجیدی بعد از دو بازی غیبت امروز مجدداً به نیمکت‌ آبی‌پوشان برگشت.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* روی نیمکت تیم استقلال رشید مظاهری، سعید مهری، امین قاسمی‌نژاد، زبیر نیک‌نفس، بابک مرادی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، ارسلان مطهری و رضا آذری حضور دارند.

* روی نیمکت تیم تراکتور ناصر سالاری، هادی محمدی، سعید واسعی، علی فتحی، محمد قنبری، محمد مسلمی‌پور، هادی حبیب‌زاده، امیر ابراهیم‌زاده و سجاد حیدری نشسته‌اند.

* روزبه چشمی برای اولین‌بار در فصل جدید و بعد از بازگشت به استقلال در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

* جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور در جایگاه ویژه دیدار تیمش با استقلال را تماشا می‌کند.

* عارف غلامی که این روزها مشغول درمان برای بازگشت به میادین فوتبال است در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و بازی تیمش با استقلال را تماشا خواهد کرد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال به همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. برخلاف بازی‌های گذشته این بار تمامی دستیاران سرمربی کروات تیم ملی مثل هاشمیان، تات، قربانعلی پور و خورشیدی سرپرست تیم ملی در کنار وی حضور دارند.

* پیش از شروع مسابقه فرهاد مجیدی به سمت فیروز کریمی رفت و با سرمربی تراکتور خوش و بش کرد. مجیدی در تیم استقلال شاگرد فیروز کریمی بود.

* مازیار ناظمی مدیر سابق روابط عمومی وزارت ورزش در ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* رودی ژستد مهاجم جدید استقلال که امروز با این باشگاه قرارداد خود را رسمی کرده بعد از گذشته پنج دقیقه از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد. اما از آنجا که مأموران مستقر در استادیوم وی را نمی‌شناختند این بازیکن حدود 10 دقیقه پشت در بخش CIP ورزشگاه معطل ماند. این بازیکن با شاخه گلی که در دست داشت منتظر ماند تا هماهنگی برای حضورش انجام شود.

* خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور دارد. وی ناظر داوری این مسابقه نیز هست.

* در حالی که در دیدارهای گذشته بنرهای کانون مشوقین در ورزشگاه نصب می‌شد، اما این بار خبری از بنر نبود. روی یکی از سکوهای روبه‌روی جایگاه بنر تبلیغاتی به شکل ناقص نصب شده بود.

* احمد موسوی بازیکن مازاد استقلال یکی دیگر از افرادی بود که با لباس شخصی وارد ورزشگاه شد. او خودش را به عنوان بازیکن استقلال به مأموران حراست معرفی کرد.

* خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر در ورزشگاه حضور دارد.

* دقیقه 26، کاظم محمودی سرپرست تیم تراکتور به دلیل درگیری لفظی با یکی از افراد سکونشین استقلال به داور چهارم اعتراض کرد.

* در اواسط این نیمه فرهاد مجیدی و سیاوش یزدانی به تصمیمات داور اعتراض کرده و معتقد بودند او ریتم بازی را با سوت‌هایش کند می‌کند.

* محمدرضا اخباری و محمد دانشگر که زمانی در تیم سایپا هم‌بازی بودند روی یک صحنه با هم شوخی کردند که البته دروازه‌بان تراکتور با سیلی به صورت دانشگر زد. البته این اقدام اخباری در قالب شوخی انجام شد.

* بعد از ایجاد یک فرصت مناسب برای استقلال و از دست رفتن فرصت توسط امیرحسین حسین‌زاده، فیروز کریمی به شدت به عملکرد مدافعان تراکتور اعتراض کرد. کریمی در نیمه اول کنار خط همان حرکات همیشگی سال‌های اوج مربیگری‌اش را انجام می‌داد.

* در شرایطی که مسابقات لیگ برتر به خاطر کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما در جایگاه ویژه شاهد حضور افراد متعدد و بدون فاصله اجتماعی بودیم.

* در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره استقلال و تراکتور با یکدیگر برخورد گرمی داشتند. سعید مهری و بابک مرادی از استقلال با بازیکنان نیکمت‌نشین تراکتور خوش و بش کردند.

* کاپیتان تیم فوتبال استقلال در جریان بازی امروز موقعیت خوب گلزنی برای تیمش را از دست داد تا ناکامی خاص او در فصل بیست و یکم لیگ برتر ادامه داشته باشد. ووریا غفوری که در هفته اول پس از دستور تکرار توسط داور، اولین پنالتی فصل را در تقابل با گلر هوادار از دست داده بود، در بازی امشب مقابل تراکتور نیز ضربه پنالتی را به تیر افقی دروازه اخباری زد تا دومین پنالتی را در سه هفته ابتدایی فصل از دست رفته ببیند. مدافع باتجربه استقلال در فصل گذشته نیز چند بار ضربات پنالتی را از دست داده بود.

* در شرایطی که دیدار استقلال و تراکتور با یک گل به سود آبی‌پوشان به پایان رسید در اواخر مسابقه اتفاق جالبی رخ داد. در شرایطی که رضا آذری از دقیقه 86 کنار خط ایستاده بود و منتظر حضور در زمین بود اما تعویض صورت نگرفت تا مجیدی به یکباره با صدای بلند خطاب به نیمکت‌نشینان استقلال بگوید چرا تعویض نمی‌کنید، منتظر چه هستید؟ 

* بعد از پایان مسابقه بهزاد غلامپور دوان دوان به سمت سیدحسین حسینی رفت و با وی به خوشحالی پرداخت.

* ژستد مهاجم جدید و فرانسوی استقلال پیش از پایان مسابقه ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریز با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

* نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قضاوت داور دیدار دو تیم استقلال و تراکتور اظهار داشت:

سیدرضا مهدی در یک بازی سخت با همکاری کمک‌های خودش قضاوت مطلوب و خوبی داشت. جریمه‌های شخصی بازیکنان کاملاً صحیح بود. مهدوی استارت‌های خوبی داشت و همیشه نزدیک به صحنه‌ها بود به همین خاطر تشخیص‌های او درست و به موقع انجام می‌شد.

وی در مورد خطای بازیکنان تراکتور روی کاپیتان استقلال که منجر به اعلام ضربه پنالتی شد، عنوان کرد: خطای روی ووریا غفوری درست بود و ضربه پنالتی هم نیازی به تکرار نداشت. 

کارشناس داوری در مورد اینکه بازیکنان استقلال در دقیقه 65 اعتقاد به اعلام پنالتی از سوی داور داشتند، گفت: در این صحنه خطایی رخ نداد و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحیح بود.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ استقلال و سومین برد پیاپی.. گیتار ارسلان موتور تراکتور را از کار انداخت!

هفته سوم لیگ برتر/ تساوی استقلال و تراکتور در نیمه نخست؛ برتری بدون گل شاگردان مجیدی!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ شاگردان مجیدی آماده تراکتور سواری در آزادی!

هفته سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: کارهای قرارداد ژستد امروز انجام می شود؛ تیم تراکتور جوان و دونده‌ است

داوران هفته سوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور زرندی قاضی دیدار استقلال و تراکتور!

هفته دوم لیگ برتر/ استقلالِ فرهاد فولادشهر را ذوب کرد؛ یامگا ستاره جدید آبی‌ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار