لیگ قهرمانان آسیا

تلاش‌های گسترده‌ای برای حذف استقلال به بهانه عدم صدور مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است.

              

به گزارش استقلال نیوز، مهر خبر از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا می دهد! مصطفوی، عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست مهلت برای استقلال و پیروزی را قبول نکرد.

رسانه های متنوع دیگر هواداری و غیرهواداری بدون استناد به منبع معتبری خبر از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا می دهند.

بحث های انحرافی نیز مانند مالکیت مشترک و... مطرح می شود.

اما اصل داستان چیست؟

چند نکته خیلی شفاف در این زمینه وجود دارد:

۱- هنوز مهلت ای اف سی به تیم ها پایان نپذیرفته و تا پایان امروز ۳۱ اکتبر این مهلت ادامه دارد و اینکه بحث هایی مانند تقاضای تمدید این مهلت و... داده می شود، بسیار عجیب است.تیم پرسپولیس پرونده محکومیت بین المللی و بدهی قطعی باز دارد. در حالی که استقلال در حال حاضر پرونده محکومیت مالی مشابه قطعی و پرداخت نشده ندارد و سایر موارد مانند پرونده استراماچونی هنوز قطعی نشده اند تا باشگاه ملزم به پرداخت نهایی گردد.

۲- با پایان امروز و تمام شدن مهلت، پرونده های ارسال شده بررسی می شود و این یک پروسه است و رای فوری در این زمینه صادر نمی شود که از هم اکنون و قبل از پایان مهلت، خبرگزاری مهر رای به حذف تیم ها داده است!

۳- آنچه مسلم است، وضعیت بدهی های مالی خارجی این سال ها محل بحث بوده و بدهی های داخلی با تمهیداتی از درون کشور به صورت جداگانه بررسی و رفع و رجوع می شدند و همیشه در این مرحله بدهی های "خارجی" تیم ها موضوع بحث بوده است.

۴- با توجه به اینکه پرسپولیس پرونده بدهی خارجی قطعی دارد و تا پایان امروز هم این موضوع حل نمی شود، چنانچه استقلال هم حذف شود، قطعا گزارشی از ایران از سوی کمیته های مرتبط داخلی ارسال شده تا استقلال را هم پاسوز پرسپولیس کنند و از خشم احتمالی هواداران سرخ با پیدا کردن شریک بکاهند.

۵- مطرح کردن سایر مسائل از جمله بحث مالکیت مشترک و... در این مقطع با توجه به توضیحات موارد کلیدی بندهای گذشته جز برای انحراف افکار عمومی نیست چراکه اکنون دنبال شریکی برای حذف پرسپولیس از آسیا هستند وگرنه همه می دانیم که ساختار اکثریت باشگاه های ایرانی مستقیم یا غیرمستقیم به بودجه های عمومی متصل است و واژه شرکت های "خصولتی" برای همگی آشناست.

به گزارش استقلال نیوز، چنانچه در آینده حذف استقلال قطعی شود، از برخی چهره ها که در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم حضور دارند، نام برده و از دلایل آن ها برای تمایل به حذف استقلال سخن می گوییم، بهتر است این آقایان برای منافع شخصی با حذف استقلال معامله انجام ندهند.

  

اخبار استقلال

سایت خبری هواداران استقلال

 


مطالب مرتبط:

لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال قربانی پیروزی(پرسپولیس) خواهد شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار