ارسطو محمدی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: ما در خط هافبک روزبه چشمی را داریم که بازیکن باتجربه‌ای است ولی جای یک رهبر در میانه زمین که پاس‌های تمام کننده بدهد خالی است.
 

 

ارسطو محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل تراکتور و کسب سومین برد پیاپی در لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

*استقلال نیوز: بازی با تراکتور چطور بود؟
تا قبل از اینکه استقلال پنالتی از دست بدهد بازی خوبی را از شاگردان مجیدی شاهد بودیم اما بعد از اینکه وریا پنالتی خراب کرد انگار رشته بازی از دست بازیکنان ما خارج شد و بازی دست تراکتور افتاد.  
بعد از پنالتی انگار بازیکنان انگیزه کافی برای تلاش نداشتند. این مشکل باید ریشه‌یابی شود تا در بازی‌های آینده تبدیل به عادت نشده و ایجاد مشکل نکند.
*استقلال نیوز: استقلال دو مهاجم خارجی به خدمت گرفته است، چه نظری در خصوص آن‌ها دارید؟
کوین یامگا در بازی مقابل ذوب‌آهن خوب بازی کرد و 2 گل هم به ثمر رساند ولی در بازی با تراکتور به خوبی مهار شد و چیز خاصی از این بازیکن ندیدیم. یامگا به گونه‌ای بازی کرد که انگار خسته بود. شاید سبک بازی‌اش به گونه‌ای است که ساکن می ماند و از موقعیت‌ها برای به ثمر رساندن گل استفاده می‌کند. 
ژستد هم اسمن و با شناختی که از ایشان داریم می‌تواند به استقلال کمک کند ولی امیدوارم از نظر بدنی مشکل نداشته باشد، چون بازیکنانی در این سطح و در سن بالا به تیم‌های کشورهایی مثل ما می آیند سن بالایی دارند و شاید از نظر بدنی کم بیاورند. 
امیدوارم این دو بازیکن بتوانند به استقلال کمک کنند.
*استقلال نیوز: عملکرد خط هافبک استقلال در این سه بازی چطور بود؟
خط هافبک استقلال عملکرد بدی نداشت. ما در خط هافبک روزبه چشمی را داریم که بازیکن باتجربه‌ای است ولی جای یک رهبر در میانه زمین که پاس‌های تمام کننده بدهد خالی است که امیدوارم این نقیصه هم با جذب بازیکن خارجی مرتفع شود.
*استقلال نیوز: روز جمعه با فجرسپاسی بازی داریم، استقلال می‌تواند این تیم را هم شکست دهد؟
فجرسپاسی تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده است و طبیعتا خلاهایی در ابتدای فصل خواهد داشت. 
ولی ما استقلال هستیم و نباید برای نتیجه یک بر صفر به زمین برویم. امیدوارم استقلال در این بازی با قدرت بیشتری در زمین بازی حاضر شود و با تعداد گل‌های بیشتر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.
 
 

 


 مطالب مرتبط:

جلسه سرمربی و مدیرعامل جدید استقلال برگزار شد/ آجورلو: انتظار قهرمانی در لیگ و آسیا را از مجیدی دارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار