خسرو حیدری

مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن هم عشق به استقلال است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری پیشکسوت استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص انتصابش به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه، صحبت هایی  انحام داد که در ادامه می خوانید:

          

* آمدم ذره‌ای از دینم را به باشگاه و هواداران عزیز را بپردازم

خدا را شاکرم که بعد از گذشت دو سال دوری‌ام از باشگاه محبوبم، توانستم در قامتی جدید به خانه برگردم و ان‌شاءالله بتوانم با خدمت رسانی به تیم، ذره‌ای از دینم را به باشگاه که همانا به دست آمدن اعتبار و شخصیتم کنار شما هواداران عزیز بوده را بپردازم.

خدا را شکر که در این دوره تیم شرایط مساعدی از همه لحاظ دارد، مدیریت قدرتمند جناب آقای سردارآجرلو ثبات را به تیم بازگرداندند و ایشان با انتخاب‌های هوشمندانه‌ای که دارند مطمئنا تیم را به جایگاه اصلی خود باز خواهند گرداند. فرهاد جزو سرمایه‌ها و اعتبار باشگاه است، آقای مدیر عامل با هوشمندی تمام سه سال آرامش را کنار فرهاد برای تیم به ارمغان آورده است.

هدف همه ما عشق به استقلال است

در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی خواهم کرد، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن هم عشق به استقلال است.

امسال سال قهرمانی استقلال است

کلاس‌ها و دوره‌های فنی فوتبال را گذرانده و کاملا انرژی کافی و انگیزه مضاعف را برای کمک به مجموعه دارم. فرهاد به عنوان مربی و بزرگ تیم تمام تصمیمات را خواهد گرفت و من در کنار مدیر عامل محترم تیم در صورت نیاز خواسته‌های مربی را برآورده خواهیم کرد.

امسال سال قهرمانی است و همه با هم با همبستگی و حمایت هواداران به خواسته و جایگاه اصلی‌مان که مجموعه‌ای یک‌دست و بدون حواشی با تدبیر مدیری لایق است، به قهرمانی خواهیم رسید.

 اخبار استقلال

  

       


 مطالب مرتبط:

مشاور ورزشی مدیرعامل استقلال منصوب شد/ خسرو خوبان به کادر مدیریتی اضافه شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار