سفر تیم استقلال به شیراز

کاروان تیم فوتبال استقلال در شیراز با استقبال بی نظیر هواداران خود روبرو شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کاروان تیم فوتبال استقلال امروز با پروازی اختصاصی به شیراز سفر کرد که این سفر با حواشی زیادی همراه بود.

وقتی بازیکنان استقلال به فرودگاه شیراز رسیدند با خیل عظیم جمعیت هواداران عاشق این تیم روبرو شدند که با تدابیر اتخاذ شده به صورت پنهانی از یکی از درهای خروجی فرودگاه خارج شده و با دو دستگاه اتوبوس به سمت هتل چمران، محل اسکان خود حرکت کردند.

وقتی اتوبوس های حامل بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال به هتل چمران شیراز رسیدند، ازدحام جمعیت به حدی بود که اعضای تیم استقلال امکان پیاده شدن از اتوبوس ها را نداشتند و بیش از یک ساعت داخل اتوبوس محبوس شدند و سرانجام مجبور شدند به صورت فشرده از بین جمعیت مشتاق عبور و وارد هتل محل اقامت خود شوند.

استقبال شیرازی ها، موجب تعجب دو بازیکن خارجی تازه وارد استقلال یعنی کوین یامگا و رودی ژستد شده بود و این دو بازیکن با انتشار فیلم و عکس هواداران استقلال در صفحات مجازی خود، به این استقبال بی نظیر واکنش نشان دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، همچنین به دلیل وقفه ایجاد شده، کنفرانس خبری فرهاد مجیدی با تاخیری 120 دقیقه ای به جای هیات فوتبال شیراز در هتل چمران انجام شد. این اتفاق باعث شد پیش از شروع نشست خبری سرمربی استقلال، محمد نوری‌فر مدیر رسانه این تیم ضمن ابراز خرسندی از حضور استقلال بعد از حدود ۸ سال در شیراز، از بی نظمی در مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان و عدم مدیریت در این خصوص انتقاد کند.

هواداران استقلال در شیراز

هواداران استقلال در شیراز

هواداران استقلال در شیراز

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

داوران هفته چهارم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور مشهدی قاضی دیدار فجرسپاسی و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار