اوانو هواداران استقلال

این روزها باشگاه استقلال راه جدیدی را برای درامدزایی و رفع مشکلات اقتصادی در نظر گرفته است که حمایت هواداران این باشگاه را می طلبد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، در روزهایی که راه‌های درآمدزایی باشگاه بزرگ استقلال بسته شده است و زورگویانی همچون سازمان لیگ فوتبال و صدا و سیما تلاش چندانی برای پرداخت حقوق این باشگاه از محل درآمدزایی خود ندارند، مدیران استقلال با انعقاد قرارداد با اپلیکیشن "اوانو" سعی دارند از ظرفیت هواداری خود در راه کمک به باشگاه استفاده کنند.

 وظیفه تک تک هواداران استقلال در این روزها حمایت از باشگاه و مدیران آن است و چه بهتر با نصب و استفاده از این برنامه بدون هیچگونه پرداخت اضافی خدمات روزانه خود را شامل: ( کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض و..) را در این بستر انجام داده تا سودی از این فعالیت به حساب باشگاه استقلال ریخته شود.

هواداران عزیز باید بدانند دیگر دوره گلایه و اعتراض به کم کاری مدیران تمام شده و خوشبختانه با تیم مدیریتی جدید آرامش به تیم محبوبمان تزریق شده است پس چه بهتر ما با چنین اقداماتی باعث دلگرمی این عزیزان و رفع مشکلات اقتصادی باشگاه استقلال باشیم.

هر هوادار با نصب و راه‌اندازی این برنامه یک قدم برای کمک به تیم محبوب خود برداشته و برای کمک بیشتر می‌توانیم با نصب این برنامه برای عزیزانمان از فعالیت آن‌ها نیز سودی به باشگاه محبوبمان برسانیم.

لینک دانلود اندروید

✅لینک دانلود ios

 

#اتحاد_هواداری

#نصب_اوانو

 

 


مطالب مرتبط:

نیاز به اراده‌ای جمعی برای پایان یک تبعیض انسانی و ملی/ زمانِ پایانِ غیر مشروطِ نگاه جنسیتی به هواداران ورزش فرا رسیده است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار