یدالله اکبری

یشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: تیم خوب و جوانی در اختیار داریم و مشکلات مدیریتی هم به حداقل رسیده‌ و ما به عنوان یک پیشکسوت منتظریم استقلال بالاخره قهرمان لیگ برتر شود.

 

یدالله اکبری پیشکسوت باشگاه استقلال و تاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص قهرمانی در جام شهید طهرانی مقدم، عملکرد استقلال در لیگ بیست و یکم، بازی روز جمعه با نساجی، تیم ملی و عملکرد اسکوچیچ صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* در تورنمنت شهید طهرانی‌مقدم قهرمان شدید و فینال پرحاشیه‌ای با پیشکسوتان پرسپولیس داشتید.. شرایط استقلال را در شروع لیگ بیست و یکم چگونه ارزیابی می کنید؟

بله؛ این جام یادبود و گرامیداشت شهید طهرانی مقدم بود که هر ساله برگزار می‌شود. تورنمت بسیار خوبی بود. هم‌بازی‌های قدیمی که دور هم جمع می‌شویم، دیداری تازه کرده و فوتبال بازی می‌کنیم. برگزاری این دست بازی‌ها کار بسیار پسندیده‌ای است که مسئولان برگزاری انجام می‌دهند. بازی‌های این دوره هم بسیار خوب و جدی بود به خصوص بازی فینال که حواشی بسیار و حتی درگیری هم داشت اما با قهرمانی استقلال به پایان رسید.

* به نظر می‌رسد پیشکسوتان استقلال تیم قدرتمند و یکدستی است

پیشکسوتان استقلال تابه‌حال در چند جام شرکت کرده و بازیکنان آماده‌ای در اختیار دارد که همانند دوران جوانی‌ باصلابت بازی می‌کنند. به عنوان مثال پیشکسوتان استقلال در تورنمت کیش، در تورنمتی که در چمن ورزشگاه بهشتی برگزار شد و در این دوره از جام شهید طهرانی مقدم به قهرمانی دست پیدا کرد که این نشان می‌دهد که پیشکسوتان استقلال زندگی خوب و سالمی دارند، ورزش و فوتبال را رها نکردند و همیشه آماده افتخار آفرینی برای باشگاه استقلال هستند.

* کمی هم از شرایط استقلال که تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته صحبت کنید. به نظر می‌رسد این فصل از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهند..

به نظر من این فصل دیگر کادرفنی و بازیکنان هیچ بهانه‌ای برای اول نشدن ندارند. همه چیز مهیای قهرمانی است‌. نه حاشیه‌ای وجود دارد و نه مشکل مالی. با آمدن آقای آجورلو شرایط بهتر شده و همه چیز آماده است تا استقلال قهرمان شود. فصل قبل این بهانه وجود داشت که تیم مشکل مالی و حاشیه فراوان دارد اما این فصل خدا را شکر تیم خوب و جوانی در اختیار داریم، امتیازات خوبی تا اینجا کسب کردیم و مشکلات مدیریتی هم به حداقل رسیده است‌ و ما به عنوان یک پیشکسوت منتظریم که ان‌شاالله استقلال بالاخره قهرمان لیگ برتر شود.

* شما هافبک خلاق، گل زن و گل‌سازی بودید. خلایی در خط هافبک استقلال در این فصل وجود ندارد؟

استقلال هافبک‌های خوبی دارد. بازیکنان خوبی هم جذب کرده است. یکی از این بازیکنان امین قاسمی نژاد است که اگر بتواند همان بازی‌هایی که فصل گذشته برای پدیده انجام داد را برای استقلال هم انجام دهد قطعا استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. استقلال در سال‌های اخیر همواره خلا یک هافبک بازیساز را داشته است‌ که امیدوارم امین قاسمی نژاد بتواند این نقیصه را برطرف کند.

* روز جمعه پس از وقفه‌ای دو هفته‌ای، استقلال در آزادی به مصاف نساجی خواهد رفت. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

استقلال وقتی در تهران میزبان است باید تمام بازی‌های خانگی را با برد پشت سر بگذارد. نساجی باشد یا هر تیم دیگر فرقی ندارد‌. تیمی که مدعی قهرمانی است باید بازی‌هایی که میزبان است را در زمین خودش به راحتی ببرد. استقلال تیم بزرگی است و اگر مقابل نساجی بازی همیشگی‌اش را انجام دهد و مشکلی پیش نیاید به راحتی به پیروزی خواهد رسید‌.

* تیم ملی در یک قدمی صعود به جام جهانی قرار دارد. در خصوص تیم ملی و عملکرد اسکوچیچ چه نظری دارید؟

من به شخصه وقتی اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، فکر نمی‌کردم به این شکل موفق عمل کند. اوایل از اسکوچیچ انتقاد کردم و به موفقیت تیم ملی شک داشتم اما بازیکنان ایرانی و به خصوص لژیونرها آن‌قدر کلاس بالایی دارند که بسیاری از ضعف‌ها پوشش داده شد. لازم می‌دانم به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم. حق این بازیکنان است که به جام جهانی بروند.

* پس با حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی موافق هستید؟

صد درصد! اسکوچیچ عالی کار کرده و به نظر من مربی تاثیرگذاری بوده است. باید به پاس زحمات این مربی جایزه خوبی به او اهدا و اجازه داده شود در جام‌جهانی به کار خود روی نیمکت تیم ملی ادامه دهد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ سوریه هم مقابل یوزها زانو زد؛ جام جهانی نزدیک‌تر از همیشه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار