صدری

بازهم هوچیگری یکی از عوامل تیم دوم پایتخت ثابت کرد قالتاقان امروز فوتبال ایران چه کسانی هستند.

   

به گزارش استقلال نیوز،از روز اولی که مصطفی آجورلو وظیفه مدیرعاملی باشگاه استقلال را برعهده گرفت مشخص بود عوامل تیم های مفت خور که سالها از بدنه دولت و بیت المال خورده و شکم پرورانده اند سکوت نخواهند کرد!

ابتدا وعده های اقتصادی مدیرعامل استقلال را بزرگنمایی قلمداد کردند که بی عرضگی های خودشان را پنهان کنند سپس با فشار هوادارانشان به ناچار از هر طرح اقتصادی استقلال یک رونوشت گرفتند!

پس از مطالبه استقلال در بخش تبلیغات محیطی نیز به جای احقاق حق باشگاهشان پشت مسئولین سازمان لیگی رفتند که مشخصا به خوبی سیبیلشان را چرب کرده بودند!

در یک برنامه زنده به رنگ لیوان روی میزشان ایراد گرفتند که چرا همرنگ لوگوی باشگاهشان نیست حال به مدیرعامل استقلال اتهام جذب فالور میزنند!

کسانی که حتی تکلیف خودشان را نمی دانند که کجای داستان هستند آیا نقش جان نثار سازمان لیگ را برعهده گرفته اند یا مسئول دفاع از حقوق باشگاه دوم پایتخت!

 از قهرمانی های پوشالی خود دفاع می کنند و معتقدند کدام مسئول به حمایت تیمشان آمده است در حالی که فصل قبل که همین آقایان در باشگاه مذکور حضور داشتند از اسپانسر استقلال کمک مالی می گرفتند و قرض های گسترده از شرکت های دولتی مطالبه کردند و در این فصل نیز برای واریز پول مربی آرژانتینی خود از صندوق کارآفرینی مناطق محروم وام گرفتند!!! تا مشخص شود کدام تیم وابسته به بیت المال است!

از رتبه استقلال در جدول صحبت می کنند انگار همین هفته قبل نبود که تیمشان  انتهای جدول را جارو می کرد! آن زمان واژه بحران را مضحک دانسته حال برای استقلال واژه سازی می کنند!

این جماعت هوچیگر دردشان چیز دیگری است" درد آنها مدیریت درست و طرح های اقتصادی صحیح باشگاه استقلال است که مدام مجبور هستند از روی دست پُرافتخارترین تیم ایران رونوشت گرفته تا دل هواداران ساده دلشان را به دست بیاورند!

در آخر برای جان نثار سازمان لیگ یادآوری می کنیم در شاخ بازی های توخالی خود اسم مقدس استقلال را بر دهان... نیاورد این بار به دلیل حساسیت بازی شنبه سکوت خواهیم کرد وگرنه پشت پرده خیلی مسائل را علنی خواهیم کرد تا مشخص شود چه کسانی کجای داستان هستند...

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اندر حکایت عدم شرکت پرسپولیس در کنفرانس خبری به میزبانی باشگاه استقلال/ شریک دزد و رفیق قافله! حکایت این روزهای باشگاه سرخ تهران؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار