مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از تساوی مقابل پیروزی گفتند: تا کی قرار است اشتباهات داوری به ضرر استقلال شود.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پنجمین تساوی پیاپی، از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید: 

   

* ارسلان مطهری

بازی خوبی بود، چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم اما خوب بازی کردیم.

ما در جریان بازی هستیم و لذت نمی‌بریم فقط به دنبال برد هستیم. به این دقت نکردم که من راضی می‌شوم یا خیر.

در این موارد سؤال نپرسید، به من ارتباطی ندارد.

من از زاویه‌ای دیدم که فکر می‌کنم پنالتی بود. کارشناسان داوری باید این صحنه را ببینند و صحنه باید بازبینی شود.


 

* بابک مرادی

ان‌شاءالله شرایط درست می‌شود و با قدرت برمی‌گردم، جایی نمی‌خواهم بروم، واقعاً استقلال را دوست دارم، می‌آیم و دوباره خودم را ثابت می‌کنم.

اتفاقات کوچکی بین ما افتاد. مجیدی سرمربی تیم است و من هم باید فقط احترام بگذارم من هم احترام گذاشتم و باز هم احترام می‌گذارم اما دوست دارم به من هم بی‌احترامی نشود. 

ان‌شاءالله برمی‌گردم و حقم را می‌گیرم.


 

* آرش برهانی

این مسابقه کیفیت خوبی نداشت و از هر 2 تیم انتظار بیشتری داشتیم. با توجه به اینکه 2 تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند و در مسابقات گذشته نمایش خوبی ارائه دادند، انتظار داشتیم بازی خوبی مشاهده کنیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

البته حساسیت بازی نیز باعث شد تا کیفیت 2 تیم پایین بیاید و روی کارشان اثر بگذارد. از یک طرف 2 تیم به دنبال پیروزی بودند ولی هر چه بازی جلوتر رفت، حساسیت بازی روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت. ابتدای نیمه اول، استقلال نمایش بهتری ارائه داد ولی هر چه جلو رفت از کیفیت مسابقه کاسته شد.

باید یک یا 2 بازی دیگر منتظر بمانیم چون از لحاظ فنی چیزهایی در چنته دارد. امیدوارم در تیم در ادامه راه جا بیفتد زیرا مهاجمان زیادی داشتیم که از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشتند ولی نتوانستند در استقلال نمایش خوبی به ثبت رسانند. ما به مهاجم گلزن نیاز داریم و امیدوارم ژستد نیز در تیم جا بیفتد.

اگر امروز آقای مددی نبود ما را کسی به ورزشگاه راه نمی‌داد چون مرا کسی نمی شناخت. ممنونم از اینکه ایشان هماهنگ کردند تا من به ورزشگاه بیایم.


 

* صالح مصطفوی

هفته را به نام شهدای سلامت می‌گذاریم اما سید و سالار شهیدان دنیا امام حسین (ع) می‌گوید اگر مسلمان نیستید آزاده باشید.آیا این آزادگی و مردانگی است که دقیقه 90 با چشمانت می‌بینی اما پنالتی تیم ما را نمی‌گیری؟!

چند هفته است که حق این تیم را می‌خورند؟ چند سال است حق این تیم را می‌خورند؟ در چهار بازی هشت امتیاز از تیم ما گرفته‌اند هرچقدر هم حرف می‌زنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. هفته بعد بدتر می‌شود این مسخره‌بازی‌ها را جمع کنید.


 

* حسین حسینی

دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد که همین موضوع موجب می‌شود تا هر دو تیم محتاط باشند و حمله‌های خطرناکی نداشته باشند.

امروز بازهم شاهد این بودیم که پنالتی ما گرفته نشد. من از آن طرف زمین متوجه شدم که خطا رخ داده و پنالتی شده است، اما داور از دو قدمی نتوانست تشخیص دهند که خطا شده است. در بازی با فجرسپاسی گل سالم ارسلان گرفته نشد، در بازی با نفت آبادان پنالتی ما را نگرفتند و همین امتیازها آخر کار جایگاه‌ها را تعیین می‌کند. الان ما باید با 20 امتیاز در صدرجدول قرار داشته باشیم. همین تک امتیازها آخر فصل قهرمان را مشخص می‌کند.  متاسفانه تا ما 3 هفته نتیجه گرفتیم این مشکلات داوری علیه تیم ما شروع شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم.

نگونه نیست. کلین‌شیت حاصل کار تیمی است. از مدافعان و همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که کمک کردند. مهمتر از کلین‌شیت این بود که بتوانیم برنده باشیم که اینگونه نشد.

من نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی خوبی داشتم، اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفت که من بیرون باشم. در این مدت تمرین کردم و مشکل خاصی وجود نداشت. سکو، نیمکت یا درون دروازه فرقی نمی‌کند و آرزوی من موفقیت استقلال است. امیدوارم هرجا که باشم بتوانم به تیمم کمک کنم.

سه هفته پشت سر هم داوری‌ها علیه تیم ما شده است. همه متوجه شدند که روی بازیکن ما خطا شده، اما نمی‌دانم چرا داوران تصمیم گرفتند که پنالتی نگیرند. صحنه آفساید نیمه اول را هم من از آن طرف زمین متوجه شدم که داور اشتباه کرده است.


 

* مهدی مهدی پور

موقعیت‌های ما بهتر بود. متأسفانه امروز باز هم یک پنالتی صددرصد برای‌مان گرفته نشد. عین این صحنه که پنالتی نبود در بازی با مس رفسنجان برای پرسپولیس پنالتی گرفتند و باز هم متضرر شدیم.

صددرصد، یک پنالتی متأسفانه گرفته نشد که روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود.


 

* فرزاد مجیدی

دربی همین است دیگر، دربی یک موقعیت و یک صحنه پنالتی برای هر طرف می تواند نتیجه را تغییر دهد. یک صحنه در دقیقه 86 رخ داد و صحنه پنالتی به این واضحی رخ داد. ببینید که کارشناس داوری در این باره و استقلال چه می گویند.

تنها حرفی که می توانم بزنم این است که دلم برای هواداران استقلال می سوزد و چه کسی می خواهد عذرخواهی کند؟ تمام مجموعه در استقلال زحمت می کشند و آقایان آجورلو و فرهاد مجیدی دارند زحمت می کشند ولی هواداران واقعی استقلال به حق شان نمی رسند، البته ما عقب نمی نشینیم و تا آخر می جنگیم.

تبریک می گویم به تمامی عوامل، همیشه استقلال در مجموعه اش مثل دو ستاره ای که دارد در مجموعه اش کار خاص می کند و مطمئن باشد که حرف های زیادی برای گفتن در این لیگ داریم.

فوتبال لیگ امسال به جایی می رود که هواداران استقلال واقعا گناه دارند.


 

* روزبه چشمی

دربی قشنگی نبود. نه ما خوب بازی کردیم، نه آنها. من هم همان ابتدا از هواداران عذرخواهی کردم، اما می‌شد پنالتی ما را بگیرند و یک بر صفر برنده شویم. در بازی با آبادان موقعیت های زیادی را از دست دادیم، درست، اما شما فرض کنید ما 3 بر صفر جلو بودیم، آیا نباید مثلا پنالتی بگیرند که چهارمی را هم بزنیم؟ اگر پنالتی اتفاق بیفتد، باید بگیرند و چکار دارند که ما موقعیت از دست می‌دهیم یا نه. دو پنالتی واضح ما را نگرفتند و بازی قبل هم یک مورد.

اگر در دو بازی پنالتی می‌گرفتند، الان می‌توانستیم 6 امتیاز بگیریم. هواداران هم روی این موج که ما موقعیت از دست دادیم، سوار نشوند. فقط نمی‌توان به کیفیت بازی نگاه کرد، یک بار هم در روز بدمان می‌توانیم ببریم. من در مورد بازی با آبادان حرف نزده بودم، اما وقتی هر هفته این اتفاق می‌افتد، نمی‌توان چیزی نگفت. باید داور شهامت داشته باشد و اگر پنالتی، شد، بگیرد چه برای ما چه برای آنها.

چیز خاصی نبود. گفتم اگر داور به شما کارت داد، دو برابرش را به نیمکت ما داد.


 

* سیاوش یزدانی

به دلیل حساسیت بازی فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر عادلانه بود ولی باز هم مسائل داوری تأثیرگذار بود. در رختکن دیدم که صددرصد پنالتی بود و موعود بنیادی‌فر آن را نگرفت. در یک صحنه هم ترابی باید اخراج می‌شد که روی خودم خطا کرد.

صالح مصطفوی حق دارد عصبی باشد یک پنالتی ما را آخر بازی نگرفتند. وقتی کنار خط مربیان آنها آنطور شلوغ می‌کنند، سوت‌ها برمی‌گردد. چند بار به فرهاد مجیدی گفتم صحت کن سوت داور برنگردد. فکر کنم در این 4-5 دربی که بازی کردم حداقل سه پنالتی برای ما نگرفته‌اند. با توجه به شرایط داوری امروز شاهد پیروزی بودیم اما کیفیت بازی زیاد بالا نبود.

در اینگونه بازی‌‌ها بیشتر ضربات ایستاگی و اشتباهات مدافعان که منجر به پنالتی و خطا می‌شود کاربرد دارد و ما روی این موارد حساب کرده بودیم اما داور ندید. خیلی جالب است که آنها (پرسپولیسی‌ها) می‌گویند VAR بیاورید، اگر امروز VAR بود به نظرم بازی را می‌بردیم چون هم اخراجی داشتند و هم پنالتی ما را آخر بازی می‌گرفت.


 

* زبیر نیک نفس

بازی کم موقعیتی بود و هر دو تیم پرفشار بازی کردند.

به هر حال فشارها و انتظارات موجب می‌شود تا تیم‌ها دست به عصا بازی کنند. می‌توانستیم برنده باشیم، مخصوصاً اگر پنالتی ما گرفته می‌شد.

من خودم نزدیک صحنه بودم و دیدم  خطا شد. فکر می‌کنم همین صحنه را برای پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان گرفتند، اما امروز نگرفتند.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

 هفته هشتم لیگ برتر/ سریال تساوی‌های استقلال ادامه پیدا کرد؛ تقسیم امتیازات با اشتباه داور و پنالتی‌ای که باز هم سوخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار