مصطفی آجورلو

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) باید یک بار برای همیشه مقابل حاشیه‌سازان بی‌هویت در فضای مجازی بایستد و با آن‌ها به صورت قانونی برخورد کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بارها به مدیران مختلف باشگاه استقلال(تاج) هشدار دادیم تا جلوی کانال های شیادی که با شایعه پراکنی و ایجاد حاشیه، کسب روزی کثیف می کنند، بایستد، ولی برخی از آن مدیران گاهی با این مجموعه ها برای حاشیه سازی همکاری هم کردند و بقیه هم در عمل سکوت می کردند. اوج حرمت شکنی و وقاحت امروزِ مجموعه بی هویت "توتال" نشانه این اغماض ها در برخورد با حاشیه سازان بود.

جناب آقای آجورلو، وظیفه فوری شما برخورد با این لانه سمی ایجاد حاشیه علیه خانواده استقلال(تاج) است و فورا این مجرمین که جرات معرفی هویت خود را ندارند، پای میز محاکمه بکشانید و عوامل گذشته که با این افراد همکاری داشتند را معرفی کنید، هر چند که تعریف کردن های دشمنی مثل "توتال" از برخی اشخاص که آسیب های فراوانی به باشگاه زده اند و برخی سابقه واضح حمایت از پرسپولیس هم دارند، خود بزرگترین سرنخ این ماجراست.

سناریوی مضحک توتالی ها که قاتل پرسپولیس و کابوس آن ها(فرهاد مجیدی) را پرسپولیسی و مدیران ناتوان گذشته و دشمنان قسم خورده استقلال(تاج) را دلسوز استقلال نشان می دهد، خود نشان دهنده عمق عناد این مجموعه است که روزی صحنه گردان نمایشی دروغینی مانند بازگشت دروغین استراماچونی بود و متاسفانه به کمک مدیران شیاد، کم تحملی کادرفنی و سکوت بخش عمده هواداری ضربه خود را در جهت بی ثباتی باشگاه زد. 

جناب آجورلو سکوت گذشتگان را با اقدام قاطع برخورد با حاشیه سازان جبران کنید.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

کمیته پزشکی ورزشی باشگاه استقلال معارفه شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار