استقلال نیوز

بیانیه به ظاهر مشترک چند باشگاه لیگ برتری به سرکردگی گل‌گهر و پیروزی در خصوص مهاجم غیرمجاز گابنی سیرجانی‌ها، کذب و دروغ ازآب درآمد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه مس رفسنجان و تراکتور هم مانند ذوب‌آهنی‌ها هرگونه حضور در بیانیه مشترک و توهم زای باشگاه پیروزی و گل‌گهر را تکذیب کرد! این بیانیه در حمایت از باشگاه گل‌گهر در استفاده غیر مجاز از مهاجم غیرقانونی گابنی تیم سیرجانی صادر و در تلاش بود حق باشگاه استقلال و دیگر باشگاه‌های متضرر را پایمال کند.

بیانیه مضحک گلگهر و سرخ ها و تکذیب پشتِ تکذیب آن نشان دهنده عمق فاجعه در سیستم اطلاع رسانی و انتشار حقیقت در رسانه های ما است.جالب آنکه رسانه های ورزشی ما در کمال تعجب به این تکذیبیه‌ها نمی پردازند که چطور این فاجعه نشر اخبار جعلی و دروغ رخ داده است؟اما در خصوص جوانی هیجان زده که اخیرا گلزنی با دست توسط خودش را رد کرده متعجب هستند!

به گزارش استقلال نیوز، به باشگاه پیروزی که در دوران سلطانی‌فر به قانون شکنی و تفسیر دل‌به‌خواهی قانون عادت کرده بود، توصیه می‌کنیم در عصر ارتباطات لااقل قبل از انجام چنین اقدام مضحکی با باشگاه‌هایی که به عنوان حامی این بیانیه معرفی شده‌اند هماهنگی لازم را انجام می‌داد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

وقاحت و بی شرمی از سوی باشگاه دوم پایتخت؛ وقتی گذشته را فراموش کرده اند

پرونده ای که هیچگاه رسیدگی نشد؛ تکلیف کمک های مالی به عوامل تیم دوم پایتخت به کجا رسید؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار