حواشی دیدار استقلال و سپاهان

استقلالی‌ها یاد مرحوم حجازی را در زادروز این اسطوره فقید گرامی داشتند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و سپاهان اصفهان از ساعت 16:00 امروز سه شنبه(23 آذر 1400) از هفته دهم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور هواداران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

 

* اعضای دو تیم ساعت 14:20 وارد ورزشگاه شدند.

* تیم داوری مسابقه یک ساعت پیش از شروع این دیدار در زمین حاضر شده و بعد از بررسی دروازه‌ها در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* همانند بازی‌های گذشته طرفداران تیم استقلال پرچم‌های آبی رنگی را روی ضلع شمالی استادیوم پهن کردند.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان

* کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با سپاهان عکس یادگاری گرفتند.

* روی نیمکت تیم استقلال روزبه چشمی، علیرضا رضایی، سعید مهری، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری و رضا آذری حضور دارند. نکته جالب توجه نیمکت‌نشین شدن محمد دانشگر و ارسلان مطهری که در دیدار گذشته دو گل از سه گل تیمشان را به ثمر رساندند، توسط فرهاد مجیدی است.

* استقلالی‌ها یاد مرحوم حجازی را در زادروز این اسطوره فقید گرامی داشتند.

* روی نیمکت تیم سپاهان محمد نژاد مهدی، آریا یوسفی، داود رجبی، جلال علی محمدی، حجت صدری، حسن شوشتری، محمدرضا مهدی‌زاده، سروش رفیعی و شهریار مغانلو حضور دارند. همان طور که پیش از این اعلام شد محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند.

* ووریا غفوری کاپیتان استقلال که به مسابقه امروز نرسیده است، با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تصمیم داشت با یکی از همراهان خود وارد استادیوم شود و به همین دلیل برای دقایقی پشت درهای ورزشگاه با مسئولان نظم و امنیت در حال صحبت بود.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان

* عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال که این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا به شرایط مسابقه برگردد، مصاف استقلال و سپاهان را از نزدیک تماشا می‌کند.

* عارف غلامی با لباس شخصی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.این بازیکن هنگام گرم کردن تیمش در کنار زمین حاضر شد و در خصوص زمان بازگشتش به میادین گفت:

حدود 2 ماه دیگر می توانم به صورت کامل در بازی ها شرکت کنم.

حواشی دیدار استقلال و سپاهان

* سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال به همراه فرزاد مجیدی در کنار زمین حضور پیدا کرد و برای دقیقی با زرگر ناظر داوری مسابقه صحبت کرد.

* محمدرضا آزادی که در لیست امروز آبی پوشان قرار ندارد با لباس شخصی در استادویم حضور پیدا کرد.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه 2 عضو هیات مدیره این باشگاه در جایگاه ویژه دیدار دو تیم را تماشا می کنند.

* پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی به سمت نویدکیا رفت و با وی عکس یادگاری گرفت.

* مسعود ریگی، امید نورافکن و سجاد شهباززاده پیش از شروع مسابقه به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت نشینان استقلال رفته و با آنها خوش و بش کردند.ریگی با دسته گل به سمت نیمکت استقلال رفت.

* سید حسین حسینی که امروز بازوبند کاپیتانی استقلال را در دست بسته است پیش از آغاز بازی به سمت نویدکیا رفت و سرمربی سپاهان را در آغوش گرفت. این اتفاق در شرایطی رخ داد که حسینی در ابتدای فصل در آستانه پیوستن به سپاهان بود اما در نهایت در استقلال ماندنی شد.

* در شرایطی که چند دقیقه از دیدار استقلال و سپاهان گذشته بود علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان قصد داشت در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کند اما با توجه به اینکه مدارک وی مورد تائید قرار نگرفت به وی اجازه حضور در جایگاه داده نشد. بعد از این اتفاق این مسئول باشگاه سپاهان به این تصمیم معترض شد و درگیری وی با مسئولان به حدی ادامه پیدا کرد که کار به درگیری فیزیکی کشید. با این اتفاق یگان ویژه ورزشگاه آزادی وارد عمل شد و فرد مورد نظر را به بیرون از استادیوم هدایت کرد. 

* در دقیقه 15 بازی بعد از برخورد مهاجم سپاهان با مرادمند سر مدافع استقلال شکست. با حضور تیم پزشکی استقلال در زمین یزدانی چسب و باند را در دست گرفت و یکی از انگشتان مرادمند را باندپیچی کرد.

* در دقیقه 20 مسابقه داور به سود استقلال خطایی اعلام کرد که این موضوع واکنش نویدکیا و بازیکنان سپاهان را در پی داشت.

* چند دقیقه بعد خطای هافبک استقلال روی بازیکن سپاهان با اعتراض شدید مرزبان مواجه شد.مربی سپاهان که از تصمیم داور مبنی بر عدم اخطار به بازیکن استقلال عصبانی شده بود کلاهش را از سر برداشت و فریاد زد پای بازیکن ما شکست ولی انگار نه انگار!

* در دقیقه 25 مسابقه فرهاد مجیدی با صدای بلند فریاد زد مهدی(مهدی پور) حواست کجاست؟

* در دقیقه 32 فرشاد احمدزاده در یک موقعیت مناسب قرار داد اما ضربه وی به بازیکن استقلال خورد. بعد از این اتفاق شهبازاده شدیدا به احمدزاده معترض شد که چرا به وی پاس نداد.

* در شرایطی که نیمه اول دیدار استقلال و سپاهان با یک گل به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید اما در پایان این نیمه دانیال اسماعیلی فر از عملکرد همبازیان خود به شدت عصبانی بود. وی در شرایطی که فریاد می کشید خطاب به نیمکت نشینان تیمش گفت:

حتی یک پاس درست و حسابی به من ندادند.

* در اوایل نیمه دوم باز هم علیرضا مرزبان به تصمیم بیژن حیدری واکنش نشان داد و اعتراض کرد. داور چهارم بعد از این صحنه به مربی سپاهان تذکر داد.

* در دقیقه 65 مسابقه اعلام خطا به سود استقلال باعث اعتراض شدید نیمکت نشینان سپاهان شد. بعد از این اتفاق محرم نویدکیا از اعضای این تیم خواست آرام باشند و اعتراض نکنند. این اقدام نویدکیا از این نظر جالب است که معمولا سرمربیان تیم ها از این اقدامات انجام نمی دهند.

* در اواخر مسابقه اشتباهان مدافعان استقلال فرصت خوبی را برای سپاهان فراهم کرد اما مغانلو فرصت را از دست داد. در ادامه بیژن طاهری شدیدا به داور اعتراض کرد که این صحنه آفساید بود.

* پس از سوت پایان بازی استقلال و سپاهان یک فرد غریبه‌ به داخل زمین دوید که ماموران او را بیرون آوردند.

* بازیکنان سپاهان پس از باخت به دلیل ناراحتی همگی روی زمین افتادند.

* ساکت مدیرعامل سپاهان پیش از سوت پایان بازی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

* بهزاد غلامپور پس از پایان بازی با خوشحالی سید حسین حسینی را در آغوش گرفت.

* یکی دو بازیکن سپاهان از جمله سروش رفیعی که امروز بازی نکردند، زیر نظر یکی از مربیان اختصاصی در زمین تمرین کردند.

* ژستد در مورد یک صحنه با بهزاد غلامپور در حال بحث بود.

* فرزاد مجیدی پس از سوت پایان بازی با مشت‌های گره کرده خوشحالی خود را نشان داد.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و سپاهان اصفهان با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

* هادی دزفولی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگززاری فارس در خصوص داوری دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت:

در نیمه اول درگیری فیزیکی زیادی داشت و تعداد خطاها خیلی زیاد بود. بازی به گونه ای نبود که برای داور دردسر ایجاد کند. استقلال 15 یا 16 خطا کرد و سپاهان 11 خطا مرتکب شدند.

در دقیقه 15 بازیکن سپاهان قصد گول زدن داور داشت که بیژن حیدری به درست ادامه بازی اعلام کرد. 

دزفولی در خصوص صحنه دقیقه 56 که فرشاد احمدزاده با مدافع استقلال برخورد داشت و اعتراض به خطای پنالتی داشت گفت: در این صحنه تصمیم داور درست بود و خطایی رخ نداد به دلیل این که هر دو در موقعیت تنه به تنه قرار داشتند.

کارشناس داوری در خصوص صحنه برخورد نورافکن با مدافع استقلال در محوطه جریمه این تیم هم عنوان کرد: این صحنه شبیه سازی بود و خطایی صورت نگرفت.

* بعد از پایان دیدار استقلال و سپاهان اتوبوس تیم استقلال در حالی که حسینی مسغول مصاحبه بود ورزشگاه آزادی را ترک کرد. وی بعد از خروج از تونل با یک خودروی شخصی ورزشگاه را ترک کرد.

 

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ در شب انتقام مجیدی از نویدکیا، استقلال در آزادی صدرنشین شد

هفته دهم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل سپاهان در نیمه نخست؛ یزدانی و سلمانی تفاوت‌ها را رقم زدند!

هفته دهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سپاهان؛ بازگشت مرادمند در روز نیمکت نشینی دانشگر!

هفته دهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: فردا شاهد بازی خوب و زیبا خواهیم بود؛ تیمی قهرمان می شود که کمتر گل بخورد!

داوران هفته دهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و سپاهان!

هفته نهم لیگ برتر/ چهار چرخ پیکان در دستگردی هوا شد؛ استقلال با 3 گل به مسیر برد برگشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار