امین قاسمی نژاد استقلال

استقلال در شرایطی تیم نود ارومیه را در ضربات پنالتی شکست داد که بسیاری از بازیکنان این تیم در این بازی افتضاح ظاهر شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال در حالی امشب توانست تیم نود ارومیه را در ضربات پنالتی شکست دهد که بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت!

حذف بازیکنان اصلی اقدامی عجیب و تصمیمی بد از سوی سرمربی جوان آبی پوشان بود.

اینکه به این راحتی تیم ناشناخته ای را دست کم بگیریم و به بازیکنان ساده بودن بازی را القا کنیم از کم تجربگی فرهاد مجیدی نشات می گرفت.

در کنار این بازیکنان جایگزین به هیچ وجه در حد و نام استقلال نبودند چه بسا که بسیاری از آنها در سطح بازیکنان تیم مقابل بوده و ثابت کردند باید خیلی زود در خروج را به آنها نشان داد.

بازیکنانی که با سروصدای زیادی به جمع آبی پوشان اضافه شدند ولی با وجود نزدیک به نیم فصل همچنان عملکرد افتضاح آنها سوهان روح هواداران است!

بعضی از بازیکنان همچون آرش رضاوند نیز ثابت کردند هوادار بودن و علاقه قلبی در فوتبال امروز کشک است و در فوتبال روز دنیا این مسائل دیده نمی شود و عملکرد فنی است که باید و نبایدها را رقم می زند.

این بازی با تمام اشتباهات و استرس ها پایان یافت ولی نکته مثبت آن نشان دادن سطح فنی جمع زیادی از بازیکنان استقلال بود که هواداران این تیم را ناامید کردند!

آقای مدیر و آقای مربی" این تیم ذخیره های با کیفیت و هم سطح ارنج اصلی ندارد و برای رسیدن به جام این مهم باید در نیم فصل رفع شود.

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ دست کم گرفتن نود عاقلانه نبود؛ اعتماد بیجا به ذخیره‌ها امان هواداران را برید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار