استقلال شاه فرهاد

استقلال(تاج) بزرگ نیاز به شاه و ژنرال ندارد، سرباز می خواهد تا روزی که هر کدام در عمل و در میدان مسابقه تبدیل به هفت مقدسی شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در دوران بازی فرهاد مجیدی لقب هفت مقدس را از هواداران گرفت خصوصا در دورانی که تصور حضورش با اطمینان از پیروزی در داربی ها به باور هواداران آبی و حتی قرمز رسید و خلق آن ۴ برد پیاپی سند تکمیلی برای این برداشت شد. لقبی قابل توجه که اشاره به پیراهنی داشت که هوادار بعد از آن دوست داشت که هر بازیکن صاحب آن پیراهن، همان خاطرات را زنده کند و همان تعصب در زمین چمن را به یاد آورد.

افراد زیادی در فوتبال و ورزش از هواداران لقب گرفته و می گیرند اما گاهی در برخی تقابل های بی حاصل، برخی در لباس دوست و دشمن، تصویر فردی مانند مجیدی که نامش در تاریخ باشگاه به عنوان بازیکنی بزرگ به ثبت رسیده را با برخی عبارات و اصرار بر لقبی خاص و بعضا استفاده های نا به جا، سهوی یا عمدی تخریب می کنند.

چه کسی خوشش بیاد و یا دوست نداشته باشد، فرهاد مجیدی، نامی قابل احترام در تالار مشاهیر باشگاه استقلال(تاج) ایران است. فرهاد نیازی به "شاه" خوانده شدن ندارد آن هم زمانی که در فوتبال حتی محبوبیتی بیش از شاهان دارد.

خاطره هفت مقدس که یادآور نمایش تعصب در زمین چمن بود را برای نسل حاضر زنده کنید و ارزش پیراهن و عرق ریختن در میدان را یادآوری کنید. آن تصویر را ترجیح می دهم تا تصویری برای بر بارگاه نشان دادن و شاه خواندن...

معمولا برای شاه شدن نقش وراثت کافیست اما برای هفت مقدس بودن، نیاز به عرق ریختن و تقدیس شدن در میدان رزم هزاران گلادیاتوری است که تنها چند نفر با جان سالم در صحن می مانند تا سزاور تشویق گردند.

فوتبال گلادیاتور می خواهد، فوتبال عرق ریختن برای رسیدن به تخت شاهی می خواهد و فوتبال هفت مقدس می خواهد تا شاه خواندنی که برای بحث های سطحی و بی انتهای مجازی له یا علیه افراد استفاده شود.

فرهاد مجیدی نیاز به تخت شاهی ندارد، نیاز به تیمی دارد که هر کدام برای این پیراهن در زمین مانند آن گلادیاتور باشند که فرمانده مجیدی آن ها را برای فقط و فقط بردن و چشیدن طعم پیروزی ها هدایت می کند...

استقلال(تاج) بزرگ نیاز به شاه و ژنرال ندارد.. تاج بزرگ، سرباز می خواهد تا روزی که هر کدام در عمل و در میدان مسابقه تبدیل به هفت مقدسی شوند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری شانسی مقابل نود ارومیه؛ خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار