هوشنگ نصیر زاده

پنجره تراکتور با سوء مدیریت امثال هوشنگ نصیرزاده بار دیگر بسته شد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز مشخص شد که پنجره تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل شکایت اوکاچا حمزویی بسته و این باشگاه بازهم به دلیل شکایت یک خارجی دیگر از سوی فیفا نقره داغ شده است!

نکته عجیب در این ماجرا حضور هوشنگ نصیرزاده، فردی پُر ادعا در هیات مدیره باشگاه مذکور است که چند روز پیش در برنامه فوتبال برتر در نقش زورو ظاهر شده و دنبال دفاع از حقوق تیم های لیگ برتری بود!

پس از همان برنامه مسئولین حقوقی باشگاه استقلال به خوبی در پاسخ به اظهارات مضحک و پوشالی این فرد گفتند که بهتر است آقایان فکری به حال وضعیت آشفته تراکتور کرده و ادعای فهم مباحث حقوقی را نداشته باشند.

چه زود روز موعود فرا رسید و به همگان ثابت شد امثال نصیرزاده که اینگونه ادعای دفاع از تیم های لیگ برتری را دارد خود باعث و بانی بسته شدن های متعدد پنجره تیم تراکتور است! 

در کنار این شکایت  آروین و فورچونه دیگر بازیکنان خارجی تراکتورسازی را اضافه کنید که در دوره حضور هوشنگ نصیرزاده گریبان تیم تبریزی را گرفته است!

به گفته سعید آذری بعضی از کارشناسانی که به ظاهر خود را بی طرف جلوه می دهند در پشت جریان برای دفاع از پرونده های انضباطی به دنبال مسائلی هستند که منافعشان را تامین کند و  در اصل شناختی از مسائل حقوقی ندارند و به واسطه حضور انحصاریشان خود را بر سر زبان ها انداخته اند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

لابی مهدوی‌کیا با عزیزی‌خادم جواب داد/ کمیته استیناف غیرقانونی آکادمی کیا را قهرمان اعلام کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار