استقلال نیوز کنعانی زادگان

رفتار دوگانه و رنگی در برخورد با هنجارشکنی‌های برخی بازیکنان بی‌هویت فوتبال که قداست ایران و ایرانی را زیر سوال می‌برند، جای تعجب و تاسف دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در ابتدا باید تاکید کرد، حریم شخصی افراد قطعا محترم است و در این زمینه هیچ بحثی وجود ندارد.

سال‌ها پیش جوانی نابغه در فوتبال ایران طلوع کرد و خیلی زود الماس درخشان آبادان، خوزستان و فوتبال ایران شد.صحبت از مجاهد خذیراوی است جوانی که برای جوانی کردن ساده و چیزی که امروز صحبت از آن شاید باعث تعجب همگانی شود به مدت ۵ سال آن هم از سوی نهادی غیرفوتبالی از حضور در میادین ورزشی محروم شد و در حقیقت فوتبالش نابود شد.

آن روزها نه کسی صحبت از دفاع از مجاهد می کرد و نه از چرایی دخالت نهادهای غیرفوتبالی در امور فوتبال..

خبرنگاران ورزشی یا سکوت کردند و یا حامی اصل محرومیت بودند و یا پا را فراتر گذاشته منبرهای اخلاقی می گذاشتند! آن هم برای شرکت جوانی کم سن و سال در یک پارتی خصوصی!

اما امروز کار به جایی رسیده که علنا حرمت تیم ملی ایران شکسته می شود و بازیکنان بی‌صلاحیتی مانند کنعانی‌زادگان پیراهن تیم ملی را می پوشند تا به گفته خودشان با هماهنگی! در محل اتوبوس تیم ملی خوش گذرانی کنند!

این عمل زشت در هر فرهنگی و در هر کشوری با برخورد قاطع مواجه می شود و قطعا استفاده از نام و نشان و حتی امکانات ملی و عمومی برای لذت شخصی هیچ ارتباطی با حریم خصوصی ندارد.

اما این تنها یک نمونه کوچک از پارادوکس رفتاری رسانه‌های حاکم ورزشی و غیرورزشی در مواجه با افراد است که بیشتر بر اساس نگاه های رنگی آن ها شکل گرفته و هنوز هم ادامه دارد...

مجاهدهای زیادی قربانی شدند، بی‌شخصیت‌های زیادی مقام یافتند و رسانه‌هایی که هرگز معنای هویت یک رسانه واقعی و حرفه‌ای را درک نکرده‌اند.

راه حل تنها پرهیز از به کارگیری تبعیض، استاندارد دوگانه و اعمال رفتار دوگانه است.

در این زمینه ها هرگز نباید دید رنگی داشت و باید نگاه انسانی معیار باشد، همان طور که احترام به حریم خصوصی افراد و همین گونه مقابله با نقض حقوق عمومی جامعه و مردم لازم توجه است، اما براساس نگاهی فارغ از تعلقات و مکنونات قلبی شخصیت‌ها.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

در خصوص عدم پیگیری شکایت از کنعانی زادگان در کمیته انضباطی/ چند پرسش از ارکان مدیریتی و حقوقی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار